Mirai: 0% emisszió. 100% jövő.

Ismerje meg a Mirai európai tulajdonosait!

A Toyotát mindig is az újító szellemű, jövő mutató szemlélet jellemezte: a vállalat 1997-ben mutatta be az első, nagy sorozatban gyártott hibrid autót, 2014-ben pedig megalkotta a futurista, hidrogénhajtású Mirai modellt. A bemutatása óta nagy figyelemmel övezett Mirai egy tisztán elektromos hajtású autó, amit sosem kell külső áramforrásból feltölteni, hiszen különleges üzemanyagcellájával maga állítja elő az áramot - méghozzá bármilyen károsanyag-kibocsátás nélkül.

Ahogy egyre több és több ember vallja magáénak a Mirai alapötletét, úgy alakul át a világ közlekedése - bebizonyítva, hogy a hidrogén már nem a távoli jövő egyik lehetősége. Találkoztunk a Mirai néhány legelső tulajdonosával, hogy megismerjük elképzelésüket a jövő mobilitásáról és arról, hogyan segíthet a Mirai úttörő technológiája a hidrogén-alapú társadalom kialakulásában.

A Mirai lelke egy különleges, élenjáró technológia, ami a legkülönfélébb emberek igényeit is remekül kiszolgálja: azokét, akik a megújuló energiákra esküsznek, azokét, akik a hidrogén-infrastruktúra kiépítésén dolgoznak, és azokét is, akik napi közlekedésre használják a Mirait, mint az az anyuka, aki már a környezetvédők új generációját neveli.

Birgit Liodden az első norvég magánvásárló, aki egy Mirait választott. A szenvedélyes környezetvédő Birgit úgy döntött, hogy a hidrogén-technológia révén ő is hozzá akar járulni Oslo légszennyezési problémáinak megoldásához, ezért nap mint nap a Miraival közlekedik.

Robert Döring az egyik legnagyobb, megújuló energiára szakosodott európai vállalat, az Enertrag közszolgálati igazgatója. Mivel cége úttörőnek számít ezen a területen, úgy döntött, hogy szolgálati autója is legyen úttörő - ehhez pedig a Mirai a legjobb választás, hiszen az autó innovatív üzemanyagcellás technológiája pontosan azt a szellemiséget tükrözi, ami Robert munkahelyét is jellemzi.

Ulrika Lindahl projektvezetőként és fejlesztési stratégaként dolgozik Mariestad önkormányzatánál. A svéd város komoly befektetésekkel építi ki megújuló energia-infrastruktúráját: két óvodájukat napelemekkel és hidrogénnel látják el energiával, új napelem-parkjukat pedig egy üzemanyagcellás energiarendszerhez csatlakoztatták.

Nicolas Iwan ügyvezető igazgató a H2 Mobility kezdeményezésnél, amelynek célja a hidrogén-infrastruktúra kiépítése Németországban. A Mirai volánja mögött Nicolas személyesen is képviseli az ügyet, bebizonyítva, hogy a hidrogén-technológia működőképes - és hogy ez jelenti a jövőt.

Jakob Kroksgaard a H2 Logic egyik alapítója, amely most a NEL Hydrogen csoport részeként hidrogéntöltő állomások építésén dolgozik. Jakob nem csupán azért választotta a Mirait, mert beleillik cége imázsába, hanem azért is, mert olyan autónak tartja, amivel fenntartható módon, kényelmesen és megbízhatóan közlekedhet nap mint nap. Mindez jóval több, mint puszta vélemény, hiszen eddig már több mint 77 ezer kilométert autózott a Miraival.

E-Jogi nyilatkozatunk

Honlapunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk Önnek.
ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT