Már javában tart az október 30. és november 9. között Tokióban megrendezésre kerülő 2025-ös Japán Mobilitási Kiállítás, amelyen az odalátogatók első kézből tapasztalhatják meg, hogyan képzeli el a ’Mobilitás mindenkinek’ elv gyakorlatba ültetését és az emberközpontú mobilitás jövőjét világ elsőszámú autógyártója. Ennek a vállalat szempontjából fontos alappillérét jelenti a Toyota Csoport jövőbeli vízióját tükröző új, 5 márkából álló márkastruktúra, amelyben a Daihatsu, a Toyota és a Lexus mellett a jövőben a GR és a Century önálló márkaként kapnak helyet. Mindeközben a meglévő márkákat is új tartalommal tölti meg a jövőképében önmagát már évek óta nem a világ legnagyobb autógyártójaként, hanem a világ elsőszámú mobilitási szolgáltatójaként definiáló autógyártó. Miközben a Toyota márka megerősíti a „Mobility For All” (Mobilitás mindenkinek) szerepét, és többirányú megközelítésre összpontosít, hogy fenntartható mobilitási megoldásokat nyújtson ügyfeleinek világszerte, a Lexus újrafogalmazza a luxust a „Discover” filozófiával, amelynek lényege a szabadság, és az, hogy a márka a jövőben is a „senkit sem utánozó” úttörő szerepét töltesse be az autóiparban és azon is túl. A GR önálló márkává lép elő, amely a motorsportnak, a vezetés örömének és az emberek és az új technológiai területek számára kulcsfontosságú fejlesztési területeknek szenteli magát, a önálló különleges prezstízs modellként közel hat évtizedes múltra visszatekintő Century pedig gazdag, megszakítás nélküli örökségével önálló, ultra-luxus márkaként jelenik majd meg, a „One of One” filozófiát képviselve.
A Toyota a Japán Mobilitási Kiállításon mutatja be új márkastratégiáját és frissített jövőképét, amelynek középpontjában a továbbra is a „Mobilitás mindenkinek” filozófia áll, az innovációra, az inkluzivitásra és a fenntarthatóság alapozva, hogy praktikus mobilitási és széndioxid-csökkentési megoldásokat nyújtson ügyfeleinek világszerte. Ezt szolgálja a kiállításon debütáló új, öt márkából álló márkastruktúra és a számos, a kiállításon leleplezett gondolatébresztő koncepció, amely egyértelműen rámutat a Toyota Csoport vezető szerepére a világszintű mobilitás következő korszakának alakításában.