Hatalmas horderejű bejelentésekkel érkezik a Toyota az idei Japán Mobilitási Kiállításon
Két nappal később azonban a vállalat korábbi globális elnök-vezérigazgatója és a vállalat igazgatótanácsának jelenlegi elnöke, Akio Toyoda és Simon Simon Humphries világszintű márkaépítési igazgató bepillantást engedett a vállalat új, innovatív márkastruktúrájába és jövőképébe: a Toyota úttörő, öt márkára kiterjedő stratégiát mutat be, főszerepben a CENTURY, a LEXUS, a TOYOTA, a GR és a DAIHATSU márkákkal.
A jövőben mind az öt márka egyedi küldetést tölt majd be, amelyből elsőként vélhetően a Japán Mobilitási Kiállításon kap ízelítőt a szélesebb közönség:
◆ CENTURY: A „One of One” szellemiségének felkarolása, amely a Lexust felülmúló, ultraluxus-márka lesz.
◆ LEXUS: Élen jár fejlesztésekben a „DISCOVER / Never Imitate” program révén, és bemutatja innovációs erejét a forradalmian új, hatkerekű LS Concept révén.
◆ TOYOTA: Az ügyfélre összpontosít a „TO YOU” szellemiséggel, személyre szabott mobilitási megoldásokat biztosítva minden egyén számára, és továbbra is aktív szerepet betöltve a társadalmi felelősségvállalás számtalan területén.
◆ GR: Az örökség fenntartása a „THE SOUL LIVES ON” üzenettel, amely izgalmas teljesítményugrást ígér. Ennek manifesztálódása a jövő év elején, január 9.-11. között megrendezésre kerülő 2026-os Tokiói Autószalonra várható – a GR márkával és egyéb a motorsport és a tuning világát érintő hírekkel az elmúlt években hagyományosan ezen az eseményen jelentkezett a Toyota.
◆ DAIHATSU: A kreativitás és a közösség bajnoka az „egy nagy találmány, amelyet Daihatsu adott nekem” filozófiával, a találékonyságot és az együttműködést ünnepelve.