Ugrás a fő tartalomra (Press Enter)
Gyors linkek
2025. július 1.

Tizedik alkalommal bizonyult Magyarország legjobb Toyota márkakereskedőjének a Toyota Koto Autóház

A Toyota Európa 2025-ben is átadta az ’Ügyfél az Első’ szemléletet képviselő, legkiválóbb európai márkakereskedőknek járó Ichiban díjat. A több mint 2500 európai márkakereskedés közül 46 nyertes emelkedett ki kivételes ügyfélélményének köszönhetően – köztük a Kaposváron és Nagykanizsán Toyota márkakereskedéseket működtető Koto Autóház, amely ezzel immáron példátlan módon tizedik alkalommal érdemelte ki a rangos elismerést. Az Ichiban díj – amelynek neve japánul annyit jelent: „első számú” – a Toyota egyik legrangosabb díja, amelyet azoknak a márkakereskedőknek ítélnek oda, akik kimagasló teljesítményt nyújtanak az ügyfélkiszolgálás, az értékesítés és a márkahűség építése terén. A 2025-ös díjátadóra az olaszországi Bolognában, a legendás Motor Valley szívében került sor. A rendezvény idei tematikája a versenypályák világából merített ihletet, ahol a precizitás, a csapatmunka és a folyamatos fejlődés kulcsfontosságúak, éppen úgy, ahogy a legkiválóbb Toyota kereskedések munkájában is.
A Toyota Európa 46 kiemelkedő márkakereskedőt tüntetett ki a 2025-ös Ichiban díjjal. Ők több mint 2500 európai márkakereskedő közül emelkedtek ki, kivételes ügyfélélményt biztosítva. A díjazottak névsorából kiderül, hogy ma Magyarországon Kaposváron és Nagykanizsán a legjobb Toyota ügyfélnek lenni.
„Az Ichiban díj nyertesei következetességükkel, gondosságukkal és az emberek számára fontos dolgok mély megértésével érdemelték ki ezt a kitüntetést. Emlékeztetnek bennünket arra, hogy a kiváló ügyfélélmény egy ember, egy kézfogás után épül fel, és hogy a határok túllépése nem kivétel, hanem szokás. A Toyota európai történetének következő fejezete éppen most íródik – és ezek a márkakereskedők társszerzői ennek az izgalmas utazásnak, amelynek során kielégítik a változó ügyféligényeket és megbízható, tartós kapcsolatokat építenek ki.” – avat be Yoshihiro Nakata, a Toyota Európa elnök-vezérigazgatója.
A június 24. és 26. között az olaszországi Bolognában megrendezett díjátadó ünnepségen a nyertesek a Motor Valley szívében, az autóipari hagyományokban gazdag régióban gyűltek össze. Az idei téma ihletet merített a versenypályáról, ahol a pontosság, a fegyelem és a csapatmunka határozza meg a sikert. A ma elismert, kiváló teljesítményű csapatok kivételes képességet mutattak a közös munkára és a nyomás alatt való kiváló teljesítményre. Ez a kollektív erőfeszítés tette lehetővé, hogy ezek a kereskedők elnyerjék a rangos Ichiban díjat. Az Ichiban díj több mint egy trófea. Ez a cselekedetekkel elnyert bizalom jele. A Toyota számára ez egy egyszerű igazságot tükröz: ha a márkakereskedők sikeresek, az ügyfelek maradnak.
„A Koto Autóház több, mint három évtizede kötelezte el magát a Toyota és a márka ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett. Töretlenül hiszünk abban, hogy az ügyfelek elégedettségének kulcsát a felkészült, elkötelezett és lojális munkatársak, és az ő munkájuknak elismerése, megbecsülése jelenti, még a nehéz időszakokban is. Fontosnak tartjuk, hogy kollégáink tisztában legyenek munkájuk hozzáadott értékével vállalatunk sikereivel. A számukra biztosított folyamatos képzések és fejlődési lehetőség nem csupán ennek a több évtizedes elhivatott munkának az elismerése, de egyben annak záloga is, hogy munkatársaink az iparágban dolgozó legfelkészültebb szakemberek között legyenek, ezt, és az általuk képviselt stabilitást és állandóságot pedig az ügyfeleink bizalmukkal hálálják meg. Ennek az ügyfélbizalomnak a megtestesülése az, hogy európai szinten is egyedülálló módon idén tizedik alkalommal vehettük át az Ichiban kiválósági díjat.” - fogalmaz a vállalat tizedik Ichiban díja kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője.
„A piac legszélesebb és legerősebb környezetbarát modellportfóliójának, valamint a részben vagy teljesen elektromos meghajtások (öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos, hidrogén üzemanyagcellás elektromos) teljes vertikumát lefedő multitechnológiás stratégiánknak köszönhetően a Toyota az elmúlt években tovább erősítette pozícióját világszinten és Magyarországon egyaránt. Hazánkban ez folyamatosan növekvő értékesítési számokat eredményezett, ami minden korábbinál magasabb elvárásokat támasztott az értékesítési és szervizcsapatokkal szemben. Ennek következményeképpen az ügyfélkiszolgálás kiemelkedő színvonala még inkább felértékelődött. Az Ichiban díjat idén immár tizedik alkalommal elnyerő, ügyfélközpontú működéséről ismert Koto Autóház teljesítménye még a Toyota kivételesen elkötelezett hazai márkakereskedői hálózatán belül is példaértékű. Az elismerés a Koto Autóház minden munkatársának közös sikere, az ő kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri – így méltán lehetnek büszkék arra, hogy 2025-ben ismét ők képviselhették Magyarországot Európa legjobbjai között." – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe magyarországi országigazgatója.