Év végén érkezik a lágy hibrid Toyota Land Cruiser
A Toyota 48 V-os hibrid rendszere
Elektromotor-generátor
Az elektromotor-generátort – amely egy állandó mágneses szinkron típusú egység – a motor hajtja, és ez tölti fel a lítium-ion akkumulátor. Számos előnnyel jár a vezetési élményre nézve, mind közúton, mind terepen. Regenerációs funkcióval rendelkezik, amely minden alkalommal visszanyeri az energiát, amikor a vezető felengedi a gázpedált, és a motorfékkel fékez. Ezután ezt az energiát a motor stop-start funkciójához és a gyorsulás támogatásához használja fel, minimalizálva az energiaveszteséget. Javítja a hatékonyságot, megkönnyíti a vezetést és természetes érzésű lassulást eredményez. Közúti vezetés során az álló helyzetből történő gyorsulás és a lassulás kifinomult és egyenletes, ami hozzájárul a nyugodtabb és kényelmesebb utazáshoz. A durvább terepen az elektromotor-generátor támogatja a Land Cruiser akadályok leküzdését előtérbe helyező képességét. A rendszer aktuális működési módját a vezető többfunkciós műszeregységén jelzi a CHG (energia-visszanyerés), ECO vagy PWR (mindkét esetben segítséget nyújt az elektromotor) felirat.