A J.D. Power az egyik globális vezetőnek számító cég a fogyasztói felmérések, a tanácsadás, illetve az adatfeldolgozás- és elemzés terén. Ezen kapacitások lehetővé teszik a J.D. Power számára, hogy segítsen ügyfeleinek az ügyfél elégedettség, növekedés és nyereségesség javításában. Az 1968-ban alapított J.D. Power központja a kaliforniai Costa Mesában van, emellett rendelkezik irodákkal Észak- és Dél-Amerikában, Ázsia Csendes-óceáni régiójában és Európában is. A J.D. Power által elvégzett immár negyedik, ehhez hasonló németországi éves felmérés a járművek első tulajdonosai által tapasztalt problémákkal foglalkozik, és az 1-3 éves németországi autókra terjed ki.
A vizsgálat 177 problémát listáz nyolc kategóriában, amelyek között szerepel a jármű külseje, a vezetési élmény, a funkciók/kezelőszervek/képernyők (FCD), az audiorendszer/kommuninkáció/szórakoztatás/navigáció (ACEN), az ülések, a fűtés/szellőző- és klímaberendezés, a belső tér, a motor és a sebességváltó. Az összesített megbízhatóságot a 100 járműre jutó problémák (PP100) száma alapján állapítják meg. Minél alacsonyabb ez az érték, annál jobb minőséget fejez ki. Ebben pedig idén sem talált legyőzőre a prémium márkájához, a Lexushoz hasonlóan évtizedek óta legendás megbízhatóságáról ismert Toyota.