A mértékadó JATO elemzéséből kiderül, hogy az autóvásárlók meglehetősen pozitívan fogadták a japán autógyártó zöld modellinvázióját: míg a Corolla legújabb generációja továbbra is a világ legnépszerűbb autója, addig a vadonatúj RAV4 nem csupán a világ legkedveltebb SUV-jának de egyben a világ második legnépszerűbb autójának bizonyult, a világ legkedveltebb felső-középkategóriás szedánjának címét megőrző vadonatúj Camry pedig a világ kilencedik legkeresettebb autója lett.
A vadonatúj Corolla, RAV4 és Camry az idén feltámadó sportautólegenda Supra mellett bekerült abba a 30 autóba is, amelyek közül az idei „Év Autóját” választja ki a rangos nemzetközi zsűri. A Corolla pedig az „Év Autója” döntősök, szűkített hét darabos listájára is bejutott, sokak szerint a cím egyik nagy esélyeseként.
A Toyota évek óta az egyetlen olyan autógyártó, amelynek 3 modellje, a Corolla, a RAV4 és a Camry is szerepel a világ 10 legnépszerűbb autójának listáján. Ez idén sem volt másképp, sőt, a RAV4-es egyenesen az elsőnek bizonyuló Corolla mögé, a második helyre ugrott. (Érdemes megjegyezni hogy a Toyota világ 20 legnépszerűbb autója között további két modellel, a Yaris városi kisautóval és a Hilux pickuppal is szerepel, így gyártók között egyedüliként tudhat 5 modellt a TOP20-ban).
A legfontosabb visszaigazolás egy autógyártó számára kétségkívül a vásárlók döntése, ám minden esély meg van arra, hogy a japán autógyártó ezúttal egy újabb fontos szakmai elismerést is megáénak tudhat majd.