Cím:
Toyota Central Europe – Hungary Kft
2040 Budaörs, Budapark, Keleti 4.
Telefon (ingyenes szám): +36 80 470 470
(munkaidőben: H-CS 8.00-16.30, P 8.00-16.00)
Emailt: infohu@toyota-ce.com
Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy a Toyota márka mellett döntött.
A közvetlen értékesítési tevékenységet a Toyota márkakereskedők végzik. Kérjük, hogy az új autó vásárlására vonatkozó ajánlatkéréssel forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez személyesen vagy online az alábbi linken:
Az alábbi linken az adatlap kitöltésével bejelentkezhet Toyota márkakereskedőjéhez, ahol részt vehet egy virtuális szalonlátogatáson. Értékesítési tanácsadóink segítségével, online videohívás keretében tekintheti meg az Ön által kiválasztott modellt:
https://autoszalon.sites.toyota.hu
A következő modellek 7 üléses változataira jár a nagycsaládos kedvezmény: Proace Verso, Proace City Verso, Highlander és Land Cruiser.
https://www.toyota.hu/new-cars/7-seater-cars.json
Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal az Önhöz legközelebb lévő Toyota márkakereskedéshez.
Az alábbi honlapon megtalálja a kínálatot és szolgáltatásokkal kapcsolatos összefoglalót.
https://www.toyota.hu/business-customers/toyota-professional/
Modellenként a következő átalakítások érhetők el a kínálatunkban:
Az alábbi linken megtalálhatóak az átalakítási megoldások, részletek.
https://www.toyota.hu/new-cars/proace-beallitasi-lehetosegek
A Toyota Casco biztosítások egy esetleges kár bekövetkezte esetén az alábbi előnyöket nyújtják:
Az egyes biztosítások különbözhetnek abban, hogy azok alap v. prémium termékek, illetve az egyes biztosítók ajánlatai is eltérhetnek részleteikben. Kérjük, keressen fel egy tetszőleges Toyota Márkakereskedést, ahol részletes infromációval tudnak szolgáltni a Toyota casco biztosításokról.
Az alábbi linken megtalálhatóak a biztosításokkal kapcsolatos főbb információk.
https://www.toyota.hu/biztositas/ honlapon
Aktuális és részletes infromációkkal a Toyota márkakereskedések tudnak szolgálni.
A káreseményt bejelentheti bármely Toyota márkaszervizben, illetve a Toyota információs vonal segítségével.
A Toyota információs vonal ingyenesen hívható telefonszámon nyújt segítséget Önnek a Toyota biztosítással kapcsolatos ügyek intézésében is: 06-80-470-470 (3-as Biztosítók menüpont alatt).
Ha pótolni kell az eredeti COC dokumentumot, a Toyota ügyfélszolgálata (infohu@toyota-ce.com) tud segíteni az alábbi adatok megadását követően:
Az alábbi linken
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk a "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontot.
Ha a honlapon nem sikerült a kérdéses információt megtalálnia, kérjük küldje el az alábbi adatokat (infohu@toyota-ce.com) és hamarosan visszajelzünk Önnek:
A honlapunkon elérhető Kezelési utasítások díjmentesen letölthetők.
Egyéb, a honlapon nem található Kezelési utasítás elérhetősége és ára kérdésében kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:
Toyota gépkocsihoz Kezelési utasítást a Toyota márkakereskedésekben van lehetőség beszerezni díj ellenében. Előfordulhat, hogy a megrendelt Kezelési utasítás nincs készleten, így nyomdai gyártás esetén a megrendelés több időt vehet igénybe. A megrendeléshez szüksége lesz a gépkocsi 17 karakterű alvázszámára. Amennyiben egyéb kérédése lenne a nyomtatott Kezelési utasítás elérhetősége, illetve díjának megismerése kérdésben kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:
A gépkocsija ellenőrzését az alábbi link segítségével tudja megtenni:
USA gépkocsik:
https://www.toyota.com/recall/
Ha valamilyen oknál fogva a rendszer nem tudja kezelni a megadott alvázszámot, kérjük küldje el az alábbi adatokat a Toyota ügyfélszolgálatára (infohu@toyota-ce.com):
Ha további információra van szüksége, vagy szeretne szerviz időpontot egyeztetni, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Önnel kapcsolatban álló Toyota Márkaszervizével!
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:
Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk emissziós kódot igazolni.
Kérjük, forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:
Kérjük forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához az alábbi adatok megadásával:
Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk ilyen dokumetumot kiadni.
A gépkocsi gyári gumiabroncs és keráktárcsa méreti megtalálhatók a gépkocsi COC dokumentumában (Megfelelőségi nyilatkozat) Tyre/wheel rész alatt. Az érintett dokumentumot az első forgalombahelyezéskor az eladótól a tulajdonos megkapja. Pótlása : lásd COC (Megfelelőségi nyilatkozat) dokumentum menüpont.
A gyári paraméterektől eltérő gumiabroncs és keréktárcsa adatairól (pl. téli gumiabroncs választása) a Toyota Ügyfélszolgálatától (infohu@toyota-ce.com) kaphat tájékoztatást az alábbi adatok megadásával:
A karbantartáshoz használható folyadékokról a gépkocsi kezelési könyvében tájékozódhat.
Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor az alvázszám ismeretében keresse fel Márkaszervizünket vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.
A Toyota a 4 évnél idősebb gépkocsikra kidolgozta a 4+ Toyota Szervizprogramot. A program részleteiről az alábbi linken talál részletes információkat:
https://www.toyota.hu/szervizakcio/szervizcsomag_kedvezmeny.json
Az időszakos karbantartás után 1 éven keresztül ingyenesen biztosított az országúti segélyszolgálat (ez a szolgáltatás csak 12 évesnél fiatalabb Toyota gépocsik esetén vehető igénybe).
Az alkatrészekkel kapcsolatosan informálódni, azokat megvásárolni, megrendelni a Toyota márkakereskedéseinkben van lehetőség.
Kérjük forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez!
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota kereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
Nyári, téli, 4 évszakos gumiabroncsok valamint komplett "gyári" téli szerelt kerék szettek vásárlása is lehetséges márkakereskedéseinkben ahol a részletes kínálatról, elérhetőségekről és árakról is részletes tájékoztatást kaphat. Kérjük forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez!
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
Az Android Auto vagy az Apple CarPlay alkalmazások funkcionalitásával, tartalmával, illetve a kompatibilis mobiltelefonok listájával kapcsolatban kérjük, keresse mobiltelefon gyártóját!
Magyarországon ezen alkalmazások elérhetősége korlátozott lehet.
A kompatibilis mobiltelefonok listáját a mirrorlink.com/phones oldalon találhatja meg. Ennél a szabványnál csak bizonyos alkalmazások tükrözhetők a gépjármű kijelzőjére, melynek listáját megtalálja a mirrorlink.com/apps oldalon.
A telefonra külön alkalmazást nem feltétlenül kell telepíteni a funkció működtetéséhez, csak a tükrözhető alkalmazásokat, amennyiben ezek nincsenek telepítve a telefonkészülékre (vannak azonban telefongyártók, melyek MirrorLink keretalkalmazást is kínálnak, erről a gyártó által kiadott információkban érdeklődjön). A tükrözéshez gyári USB kábellel kell csatlakoztatni a telefont a fejegységhez (USB csatlakozóhoz).
2011-es gyártási évtől az ügyfélportálon is elvégezhető a térkép adatbázis frissítés. A megfelelő térképfrissítés letöltéséhez regisztrálnia kell gépjárművét a MyToyota fiókba. Ebben az esetben az e-Boltban csak az adott autóhoz tartozó termékek fognak megjelenni. A multimédiás egységet is szükséges regisztrálni az alábbiak szerint:
Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.
Térkép adatbázis frissítéshez kérje a Toyota márkaszerviz segítségét.
Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota kereskedést/szervizt: https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers
A multimédiás rendszer regisztrációs műveletet csak gyári navigációs fejegységgel ellátott multimédiás rendszerrel lehetséges elvégezni.
A navigáció nélkül fejegység esetén a regisztráció nem lehetséges és Online funkció sem érhető el.
Amennyiben van gyári navigációs fejegység a gépkocsiban, úgy az alábbiak szerint tudja azt regisztrálni:
A multimédiás egységet regisztráció az Ügyfélportálon.
A következőt kell tenni:
Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.
A gyártói garancia három területre bontható:
Megj.:
A „karosszéria” elnevezés vonatkozik minden fémből készült, fényezett, eredeti Toyota karosszériaelemre, ideértve a motorháztetőt, az ajtókat, a csomagtérajtót és a padlólemezt, de nem tartoznak ide a karosszériára rögzített elemek, pl. díszlécek, ütközők, zsanérok valamint a festett futómű és alváz elemek.
A hatályos jótállási feltételekről kérjük, minden esetben tájékozódjon a gépkocsihoz adott "Szerviz és garancia" füzetben.
A jótállás feltételei:
Nem terjed ki a jótállás az alábbiakra:
Nem érvényes a garancia:
A Toyota ExtraCare csak és kizárólag a szerződés mellékleteként átadott ExtraCare füzetben felsorolt alkatrészek váratlan meghibásodására vonatkozik és az ott részletezett feltételek mellett érvényes.
Ismerje meg a Toyota ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken: https://www.toyota.hu/aftersales/extra-garancia vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.
A Toyota Hibrid Akkumulátor ExtraCare csak és kizárólag a nagyfeszültségű (hibrid) meghajtó akkumulátor váratlan meghibásodására vonatkozik a Hibrid Állapotellenőrzés során átadásra kerülő szerződésben részletezett feltételek mellett. A fedezet a szerződéskötést (sikeres állapotellenőrzés) követően 1 évig / 15 000 km-ig érvényes (amelyik előbb bekövetkezik) és jelen kiegészítő garancia a gépkocsi legfeljebb 10 éves koráig igényelhető (jármű bázisgarancia kezdettől számítva).
A szerződés folyamatos fenntartásához kérjük végeztesse el az állapotellenőrzéssel együtt a kötelező periódikus karbantartásokat is!
Ismerje meg a Hibrid Akkumulátor ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/owners/maintenance/hybrid-service vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.
A Toyota Eurocare az alábbi telefonszámokon érhető el:
* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”.
Az elérhetőségek megtalálhatók a gépkocsi (bal hátsó) oldalablakán egy matricán, illetve a Kezelési kézikönyv mellett a Eurocare füzetben.
A 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján szervizeink az egészségügyi előírások szigorú betartásával továbbra is működhetnek. Az alkatrész – és tartozékellátás zavartalan, szervizeink megszokott nyitvatartással fogadják ügyfeleinket. Továbbra is készséggel állunk rendelkezésére az alábbi szolgáltatásokkal:
A nyitvatartási idővel kapcsolatban kérjük érdeklődjön márkaszervizeinkben!
Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.
Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.
Emellett természetesen telefonon és az Online Toyota Autószalon segítségével is készségesen állnak ügyfeleink rendelkezésére, amivel az új vagy használt gépkocsik kiválasztására és megrendelésére akár otthonról is lehetőség van.