Visszahívások
Biztonsága számunkra a legfontosabb!
  • A visszahívások ingyenesek
  • Az ügyfélkezelés gördülékeny
Kíváncsi, hogyan kezeljük a visszahívási akciókat?

Mindent megteszünk azért, hogy minden, a visszahívásainkban érintett járművet a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megjavítsunk, mert Ügyfeleink biztonsága számunkra a legfontosabb!

Teendők
  1. Ellenőrizze autója érintettségét!
    Adja meg autója alvázszámát (VIN) a visszahívás ellenőrzőben, vagy lépjen be portál fiókjába, és nézze meg ott, hogy autója érintett-e bármelyik visszahívásban!
  2. Egyeztessen szerviz időpontot!
    Érintettség esetén mindenképp kérjen időpontot Toyota Márkaszervizében!
  3. Vigye el autóját a szervizbe!
    Toyota Márkaszervize gondoskodni fog arról, hogy autóját ismét teljes bizalommal használhassa!
Visszahívás ellenőrző

Használja a "Visszahívás ellenőrző"-t, lépjen be az Ügyfél fiókjába, vagy kérjen segítséget Toyota Márkaszervizétől a visszahívás érintettség ellenőrzésében!

Az Ön Toyotája

Ellenőrizze, hogy autója érintett-e bármilyen visszahívási akcióban!

Kötelezően kitöltendő mező!
Sajnos jármű adatait nem találtuk meg adatbázisunkban.

A visszahívás ellenőrző nem tudja beazonosítani autóját. Kérjük, vegye fel a kapcsolatott Toyota Márkaszervizével, hogy ellenőrizze az autó esetleges érintettségét!

Jogosulatlan hozzáférés ellenőrzése

Az alvázszám ellenőrzése előtt szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy nem egy automata próbál jogosulatlanul adatokhoz jutni. Kérjük, jelölje be az alábbi jelölőnégyzetet!

Hiba történt!

Hiba történt a kérés teljesítése közben. Kérjük, próbálja meg később, vagy lépjen kapcsolatba Toyota Márkaszervizével, hogy ellenőrizze autója esetleges érintettségét!

Mielőtt elkezdi, hasznosak lehetnek az alábbi információk:

A jármű alvázszáma (VIN)

Ezt a 17 karakteres alfanumerikus azonosítót megtalálja autóján (lásd Kezelési kézikönyv) és a jármű forgalmi engedélyében (E).

Jármű adatok

Ez az Ön autója?

  • Alvázszám:
  • Év:
  • Modell:
  • Motor:
  • Váltó:
Your vehicle image
Eredmény
  • Alvázszám:
  • Év:
  • Modell:
  • Motor:
  • Váltó:

Adataink alapján autója érintett valamelyik nyitott önkéntes ügyfél elégedettségi vagy biztonsági visszahívási akcióban.

A javítás ingyenesen elvégeztethető.

Ha további információra van szüksége, vagy szeretne szerviz időpontot egyeztetni, kérjük vegye fel a kapcsolatot Toyota Márkaszervizével!

Örömmel értesítjük, hogy autója nem érintett egyik önkéntes ügyfél elégedettségi vagy biztonsági visszahívási akcióban sem.

Ha bármilyen további kérdéssel kapcsolatban információra van szüksége, keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: 06-80-470-470

Autója visszahívási érintettségének ellenőrzése közben hiba lépett fel. Ellenőrizze az alvázszámot és vegye fel a kapcsolatott ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén, vagy lépjen kapcsolatba Toyota Márkaszervizével!

Elérhetőségeink

06-80-470-470

Rendelkezésére állunk

Hétfőtől Csütörtökig: 08:00-16:30
Pénteken: 08:00-16:00

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi az a visszahívás?

Termék visszahívási akciót általában egy termék gyártója kezdeményez, amennyiben az ügyfél biztonságát érintő probléma léphet fel az adott termék esetén. Sokféle termék lehet érintett visszahívási akcióban legyen az élelmiszer, gyerekjáték, elektromos készülék vagy kéziszerszám. Minden évben járművek millióit hívják vissza a gyártók különböző indokokkal. Ez alól a Toyota sem kivétel. Mindent megteszünk azért, hogy minden, a visszahívásainkban érintett járművet a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megjavítsunk, mert Ügyfeleink biztonsága számunkra a legfontosabb!

Hogyan tudom megnézni, hogy autóm érintett-e bármely visszahívási akcióban?

Érintettség esetén az autó tulajdonosokat levélben v. telefonon tájékoztatjuk a visszahívásokról. Ezen felül az alábbi linken található "Visszahívás ellenőrzőben", az alvázszám megadásával bármikor ellenőrizheti autója érintettségét. Ezzel párhuzamosan Ügyfél fiókjába belépve (ha regisztrált és az autót is hozzáadta) is tudja ellenőrizni autója érintettségét. Természetesen a Toyota Központi Ügyfélszolgálata is bármikor rendelkezésére áll az érvényes visszahívási akciókkal kapcsolatban.

Hol találom a visszahívási érintettség ellenőrzéséhez szükséges alvázszámot (VIN)?

Az alvázszám szerepel autója forgalmi engedélyében. Ez egy 17 karakteres betűket és számokat vegyesen tartalmazó egyedi azonosító. Ez az azonosító az autón is megtalálható több helyen. A pontos pozíciót ellenőrizze autója kezelési kézikönyvében, vagy az autón itt:
how-find-vin-01.JPG
how-find-vin-02.JPG

Eladhatom az autómat úgy, hogy el nem végzett visszahívás tartozik az autóhoz?

Igen, ezt megteheti, de mindenképp tájékoztassa az új tulajdonost arról, hogy az autón van végre nem hajtott visszahívási akció.

Megvárhatom a következő karbantartás a visszahívás elvégeztetésével?

A kockázat csökkentése érdekében az javasoljuk, hogy azonnal cselekedjen, és ne halogassa a visszahívás elvégzését.

A visszahívás elvégeztethető márka független szervizben vagy szerelőnél?

Nem, a visszahívásokat kizárólag hivatalos Toyota Márkaszerviz végezheti el.

Kell fizetnem a visszahívásért a szervizben?

Nem, a visszahívások ingyenesek.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy az autó biztonságosan vezethető?

A biztonsági visszahívásokban szereplő autókat általában biztonságosan lehet használni. Abban az esetben, ha az nem így lenne a Toyota mindent meg fog tenni a mihamarabbi kapcsolatfelvétel érdekében. Toyota Márkaszervize bármikor rendelkezésére áll a részletekkel kapcsolatban. Ugyanakkor arra kérjük, hogyha van autóján nyitott visszahívási akció csináltassa meg azt amint lehetséges.

Hogyan ellenőrizhetem, hogy az autóm érintett egy korábbi visszahívásban, amit az autó korábbi tulajdonosa esetleg elfelejtett megcsináltatni az autón?

Az alábbi linken található "Visszahívás ellenőrzőben", az alvázszám megadásával bármikor ellenőrizheti autója érintettségét. Ezzel párhuzamosan Ügyfél fiókjába belépve (ha regisztrált és az autót is hozzáadta) is tudja ellenőrizni autója érintettségét. Természetesen a Toyota Központi Ügyfélszolgálata is bármikor rendelkezésére áll az érvényes visszahívási akciókkal kapcsolatban.

Mennyi időt vesz igénybe az autó megjavítása?

Ez típus és visszahívás függő. A Toyota Márkaszerviz tájékoztatni fogja az szervizmunka várható időigényéről. Ha valamilyen nem várt körülmény miatt a javítás a tervezetnél több időt fog igénybe venni, a Toyota Márkaszerviz külön fel fogja erre hívni figyelmét.

Kaptam egy visszahívási értesítőt, de a jármű már nincs a tulajdonomban. Mit tegyek?

Kérjük, értesítse a Toyota magyarországi képviseletét és a hatóságokat (amennyiben a hatályban lévő jogszabályok erre kötelezik Önt), hogy az autó már nincs a tulajdonában.

Ha autóm több visszahívásban is érintett megvárjam, hogy olyan alkalom adódjon, amikor ezeket mind el lehet végezni egyszerre?

A kockázat csökkentése érdekében az javasoljuk, hogy amint tudomására jut, hogy autója érintett visszahívásban, azonnal cselekedjen. Ha egy visszahíváshoz szükséges alkatrészek elérhetőek, egyeztessen szerviz időpontot a szervizmunka mielőbbi elvégzése céljából!

Mit kell tennem, ha autóm érintett bármely futó visszahívási akcióban?

Lépjen kapcsolatba Toyota Márkaszervizével, és kérjen tőle időpontot!

Miért nem történt meg a hiba elhárítás az autó értékesítését megelőzően?

A Toyota esetében a járművek gyártását gondos és számos tényezőt figyelembe vevő alapos tervezés előzi meg. Miután az Ügyfelek használatba veszik autóik, mi folyamatosan ellenőrizzük a járművek működését belső folyamataink és Toyota Márkakereskedésektől valamint az Ügyfelektől érkező visszajelzések alapján. Ha bármilyen olyan hiányosságot találunk, ami ezt szükségessé teszi, autója visszahívását az Ön érdekeinek maximális figyelembe vétele mellett rendeljük el.

A visszahívásnak lesz hatása járművem használt értékére?

Nem lesz. Számos független vizsgálat kimutatta, hogy a járműveken elvégzett visszahívások elenyésző hatással vannak egy autó használt értékére.

Egy visszahívásnak lehet-e olyan hatása, ami a jármű jövőbeli egyéb meghibásodását okozhatja?

Ez nem lehetséges. A járművön dolgozó szerviz technikusok, akik a visszahívást végrehajtják, rendelkeznek a Toyota által elvárt minősítéssel, és a legmagasabb elvárásoknak megfelelő képzéseken vesznek részt, hogy az Ön autóját is megfelelő szakértelemmel és gondossággal szervizeljék.

Kapok csere autót?

Bizonyos visszahívási akciókhoz elérhető csere autó. Ez zömében nem ingyenes és ennek költsége országonként különböző lehet.

Elképzelhető, hogy Toyota Márkakereskedőm megkeres, ha az autóm érintett bármely visszahívási akcióban?

Természetesen elképzelhető, de nagyobb a valószínűsége, hogy az értesítés a Toyota magyarországi importőrétől v. a magyar hatóságoktól érkezik.

A visszahívásnak van bármilyen hatása a biztosítási fedezetre?

Álláspontunk szerint a végre nem hajtott visszahívás nem befolyásolhatja a járműhöz köthető biztosítások fedezetét.