1. Tulajdonosok
  2. Toyota eredeti alkatrészek és tartozékok
  3. FAQ
Gyors linkek

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

ELÉRHETŐSÉGEK

Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota kereskedést/szervizt: www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers oldalon.

Cím:

 Toyota Central Europe – Hungary Kft

2040 Budaörs, Budapark, Keleti 4.

Telefon (ingyenes szám): +36 80 470 470
(munkaidőben: H-CS 8.00-16.30, P 8.00-16.00)

Emailt: infohu@toyota-ce.com

TOYOTA GÉPKOCSI VÁSÁRLÁSÁVAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

https://www.toyota.hu/ modellek menüpont alatt megtalálja az elérhető és a hamarosan megjelenő modell kínálatot.

Honlapunkon elérhető a modellenként konfigurátor, mellyel összeállíthatja saját modelljét, ezt követően a kapott kóddal Toyota márkakereskedésben van lehetősége jelezni a vásárlási szándékát.

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy a Toyota márka mellett döntött.

A közvetlen értékesítési tevékenységet a Toyota márkakereskedők végzik. Kérjük, hogy az új autó vásárlására vonatkozó ajánlatkéréssel forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez személyesen vagy online az alábbi linken:

https://www.toyota.hu/kapcsolat/tesztvezetesre-jelentkezes

 

A következő modellek 7 üléses változataira jár a nagycsaládos kedvezmény: Proace Verso, Proace City Verso, Highlander és Land Cruiser.

https://www.toyota.hu/new-cars/7-seater-cars.json

Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal az Önhöz legközelebb lévő Toyota márkakereskedéshez.

A Toyota Minősített Használtautó programjáról az alábbi elérhetőségen: https://toyotaminositetthasznalt.hu/ részletes leírást talál.

https://www.toyota.hu/ Akciók menüpont alatt megtalálhatja az aktuális, ideiglenes, szezonális ajánlatokat.

A weboldalon a modellek aloldalain vagy a konfigurátorokat listázó oldalon válassza ki melyik modell iránt érdeklődnik és kezdje el az autó konfigurását. Válasszon felszereltséget, motort, színt, kereket, extra csomagokat, kiegészítőket majd kattintson az "Összegzés és mentés" gombra. Ezután lementheti a saját fiókjába az összeállított autót vagy PDF-ként letöltheti és elviheti a kiválasztott márkakereskedésbe.

A konfigurátorban feltűntetett végső kalkuláció tájékoztató jellegű, minden esetben egyeztessen a Márkakereskedővel az Ön által választott modell és felszereltség végső áráról és a finanszírozási lehetőségekről.

FINANSZÍROZÁSI LEHETŐSÉGEK

CÍM
1134 Budapest, Lőportár utca 24.
Személyes ügyfélszolgálat:
Hétfő-Szerda: 8:00-16:30 óra között
Csütörtök: 8:00-17:00 óra között
Péntek: 8:00-16:00 óra között

TELEFON
+36 1 438 8787
Telefonos ügyfélszolgálat:
Hétfő-Szerda: 8:00-16:30 óra között
Csütörtök: 8:00-20:00 óra között
Péntek: 8:00-15:00 óra között

E-MAIL
ugyfelszolgalat@toyota-fs.hu

Az aktuális ajánlatainkat megtalálja a https://toyotahitel.hu/ajanlatok/ oldalon.

A Toyota konfigurátor részeként elérhető finanszírozási kalkulátorunk segítségével, a https://www.toyota.hu/new-cars/model-filter oldalon vagy keresse fel Toyota márkakereskedőjét.

A következő linkre kattintva letöltheti összehasonlító táblázatunkat:

A finanszírozási feltételeket megtalálja a https://toyotahitel.hu/tanacsado/fianszirozasi-feltetelek/ oldalon.

A hiteligénylés lépéseit megtalálja a https://toyotahitel.hu/tanacsado/hiteligenyles-lepesei/ oldalon.

A dokumentumok és nyomtatványok letölthetők a https://toyotahitel.hu/dokumentumok/ oldalról.

Az Easy program részletes leírását megtalálja a https://toyotahitel.hu/easy-program/ oldalon.

A Toyota ÉrtékŐr program 2021. augusztustól Toyota Easy néven érhető el változatlan feltételek mellett.

Az NHP programhoz hasonló kedvezményes finanszírozás a Széchényi Kártya Programot működtető KAVOSZ által szeptembertől elérhető (Széchenyi Lízingkonstrukció), mely a Toyota Pénzügyi Zrt.-nél is igényelhető.

Fizetési nehézségek esetén ügyfeleinknek több megoldást is kínálunk, ezek részletes leírását megtalálja a https://toyotahitel.hu/tanacsado/fizetesi-nehezsegek/ oldalon.

A fizetési moratóriumról szóló részletes tájékoztatónkat megtalálja a https://toyotahitel.hu/moratorium/ oldalon.

FLOTTA KEDVEZMÉNY & DIPLOMATA KEDVEZMÉNY

Diplomata kedvezményre a külföldön szolgálatot teljesítő Magyar állampolgárságú, diplomata státusszal rendelkezők és Magyarországon szolgálatot teljesítő külföldi diplomaták jogosultak.

Diplomata státuszú ügyfeleinknek ÁFA és Regisztráció adó mentes vásárlási lehetőséget biztosítunk, egyedi kedvezmények mellett.

Kérlek forduljon márkakereskedőinkhez vagy emailben a diplomaticsales@toyota-ce.com.

Egyéni vállalkozóként is részesülhet flottatámogatásban egy autó vásárlása esetén is, ennek feltétele a folyamatos min. 1 éves egyéni vállalkozói jogviszony és az igazolt pénzügyi tevékenység az egyéni vállalkozásában.

Csak abban az esetben ha tagja a Nemzeti Agrárgazdasági kamarának

Kidolgozott taxis és személyszállító vállalkozói programunk van, ennek feltételeit honlapunkon is megtalálja https://www.toyota.hu/flotta/taxisok. Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal Toyota márkakereskedéshez.

A GR Yaris és Supra kivételével minden modellre érvényesíthető a flottakedvezmény. Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal Toyota márkakereskedéshez.

Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal az Önhöz legközelebb lévő Toyota márkakereskedéshez.

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a flotta.info@toyota-ce.com emailcímen.

TOYOTA PROFESSIONAL

Toyota Professional: haszongépjárművek és személyszállító változatukkal kapcsolatos termékek és szolgáltatások széles köre, amelyeket kifejezetten úgy alakítottunk ki, hogy olyan módon segítsék vállalkozása működését, ahogyan azt Ön a Toyotától elvárja.

Az alábbi honlapon megtalálja a kínálatot és szolgáltatásokkal kapcsolatos összefoglalót.

https://www.toyota.hu/business-customers/toyota-professional/

A Toyota Professional egy márka, mely biztosítja Önnek, hogy az ügyintézés során szakképzett és minősített értékesítő kollégák segítik Önt. Lehetőség van csereautó igénybevételére, amennyiben nem tudja nélkülözni a szervizre váró, vagy meghibásodott gépjárművét. Az értékesítési folyamat során lehetősége van a Toyota Professional modelleket egy erre dedikált külső bemutató területen megtekinteni és kipróbálni. A Toyota Professional szolgáltatások közé tartoznak még az átalakítási megoldások is, legyen szó hűtőautóról, műhelyautóról, vagy a Hilux esetében Off-Road és Vadász csomagokról.

Modellenként a következő átalakítások érhetők el a kínálatunkban:

  • Proace Van: Hűtőautó, Műhelyautó, Raktérburkolatok, Kegyeleti átalakítás
  • Proace Verso: Akadálymentesített kisbusz
  • Proace City Van: Hűtőautól, Műhelyautó, Raktérburkolatok
  • Hilux: Off-Road csomag, Vadász csomag, Plató csomag

Az alábbi linken megtalálhatóak az átalakítási megoldások, részletek.

https://www.toyota.hu/new-cars/proace-beallitasi-lehetosegek

BIZTOSÍTÁS ( TOYOTA CASCO)

A Toyota gépkocsik részére kifejlesztett Casco biztosítási termékek kiemelkedő kiszolgálási minőséget és kedvezőbb költségeket nyújtanak egy esetlegesen bekövetkezett káresemény esetén.

Toyota Casco biztosítást minden Toyota márkakereskedésben köthet.

Minden új és használt Toyota gépkocsira köthető Toyota Casco biztosítás. Biztosító partnereink: Aegon, Allianz, Generali és Uniqa.

A Toyota kínál Toyota Casco biztosítást ügyfeleinek egyedi-privát biztosításként, flotta biztosításként, valamint a Toyota finaszírozással egybekötött integrált caso biztosításként is.

A Toyota Casco biztosítások egy esetleges kár bekövetkezte esetén az alábbi előnyöket nyújtják:

  • Minimum önrész felezés
  • Avulásmentes térítés
  • Emelt javíthatósági határ
  • Újérték térítés
  • Kölcsöngépjármű térítés
  • Szervizbe szállítás
  • Aktív kárrendezés
  • Márkahűség biztosítás

Az egyes biztosítások különbözhetnek abban, hogy azok alap v. prémium termékek, illetve az egyes biztosítók ajánlatai is eltérhetnek részleteikben. Kérjük, keressen fel egy tetszőleges Toyota Márkakereskedést, ahol részletes infromációval tudnak szolgáltni a Toyota casco biztosításokról.

Toyota Casco esetén 4 féle biztosító Toyota Casco termékei közül választhat. Ezek: Aegon, Generali, Uniqa, Allianz.

Az alábbi linken megtalálhatóak a biztosításokkal kapcsolatos főbb információk.

https://www.toyota.hu/biztositas/ honlapon

Aktuális és részletes infromációkkal a Toyota márkakereskedések tudnak szolgálni.

A káreseményt bejelentheti bármely Toyota márkaszervizben, illetve a Toyota információs vonal segítségével.

A Toyota információs vonal ingyenesen hívható telefonszámon nyújt segítséget Önnek a Toyota biztosítással kapcsolatos ügyek intézésében is: 06-80-470-470 (3-as Biztosítók menüpont alatt).

MEGFELELŐSÉGI NYILATKOZAT/CERTIFICATE OF CONFORMITYT (COC)

A COC a gépkocsi egyedi adatait, paramétereit tartalmazó dokumentum, amit az első forgalombahelyezéskor az eladótól a tulajdonos megkap. A dokumentum gazolja, hogy az adott gépjármű megfelel az EK szabványoknak és szabadon mozoghat az Európai Unión belül. A COC-ben a gyártó igazolja, hogy a jármű megfelel az EK által támasztott normáknak és követelményeknek. Tartalmazza pl. a jármű adatait, specifikációját , a gyártómű adatait, a típusjóváhagyási számot és egyéb adatokat.

Tájékoztatjuk, hogy csak európai piacra gyártott modelleket illetően tudunk COC dokumentumot kiállítani, személyautók esetén 2004-es évjárattól, tehergépkocsi esetén 2010-es évjárattól.

Magyarországon elsőként forgalomba helyezett gépkocsik esetén ingyenes. Magán vagy egyéb módon Magyarországra importált gépkocsiknál ügyintézési díjat kell fizetni. Kérjük érdeklődjön a Toyota Ügyfélszolgálatnál (infohu@toyota-ce.com) az aktuális díjról.

Ha pótolni kell az eredeti COC dokumentumot, a Toyota ügyfélszolgálata (infohu@toyota-ce.com) tud segíteni az alábbi adatok megadását követően:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

KEZELÉSI UTASÍTÁS & VISSZAHÍVÁSI KAMPÁNYOK

Az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk a "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontot.

Az alábbi linken
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual

a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk a "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontot.

Ha a honlapon nem sikerült a kérdéses információt megtalálnia, kérjük küldje el az alábbi adatokat (infohu@toyota-ce.com) és hamarosan visszajelzünk Önnek:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, telefonszám)

Az alábbi linken
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban egyéb európai nyelveken is. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk kattintson az "Összes nyelv" kiválasztására és "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontra.

A honlapunkon elérhető Kezelési utasítások díjmentesen letölthetők.

Egyéb, a honlapon nem található Kezelési utasítás elérhetősége és ára kérdésében kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Toyota gépkocsihoz Kezelési utasítást a Toyota márkakereskedésekben van lehetőség beszerezni díj ellenében. Előfordulhat, hogy a megrendelt Kezelési utasítás nincs készleten, így nyomdai gyártás esetén a megrendelés több időt vehet igénybe. A megrendeléshez szüksége lesz a gépkocsi 17 karakterű alvázszámára. Amennyiben egyéb kérédése lenne a nyomtatott Kezelési utasítás elérhetősége, illetve díjának megismerése kérdésben kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

A gépkocsija ellenőrzését az alábbi link segítségével tudja megtenni:

https://www.toyota.hu/recall

USA gépkocsik:

https://www.toyota.com/recall/

Ha valamilyen oknál fogva a rendszer nem tudja kezelni a megadott alvázszámot, kérjük küldje el az alábbi adatokat a Toyota ügyfélszolgálatára (infohu@toyota-ce.com):

  • Gépkocsi alvázszáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
  • A visszahívási kampány elvégzése ingyenes.

Ha további információra van szüksége, vagy szeretne szerviz időpontot egyeztetni, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Önnel kapcsolatban álló Toyota Márkaszervizével!

Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:

https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers

EMISSZIÓS , FOGYASZTÁSI NORMA, IGAZOLÁSOK, ADATOK, DOKUMENTUM KÉRÉS

Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk emissziós kódot igazolni.

Kérjük, forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Európán kívüli ország számára gyártott/specifikált Toyota gépkocsikra vonatkozó, forgalombahelyezéssel kapcsolatos és egyéb kereskedelmi (pl. felszereltség) adatokkal nem rendelkezünk, ezért emissziós kód vagy felszereltség igazolására vonatkozó dokumentum kiadására nem vagyunk jogosultak.

Kérjük forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk ilyen dokumetumot kiadni.

Kérjük, forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) a dokumentum díjának megismeréséhez. A Toyota Central Europe - Hungary Kft. által Magyaroroszágon forgalmazott gépkocsihoz a dokumentum ingyenes.

A gépkocsi gyári gumiabroncs és keráktárcsa méreti megtalálhatók a gépkocsi COC dokumentumában (Megfelelőségi nyilatkozat) Tyre/wheel rész alatt. Az érintett dokumentumot az első forgalombahelyezéskor az eladótól a vásárló megkapja. Pótlása : lásd COC (Megfelelőségi nyilatkozat) dokumentum menüpont.

A gépkocsi gyári gumiabroncs és keráktárcsa méreti megtalálhatók a gépkocsi COC dokumentumában (Megfelelőségi nyilatkozat) Tyre/wheel rész alatt. Az érintett dokumentumot az első forgalombahelyezéskor az eladótól a tulajdonos megkapja. Pótlása : lásd COC (Megfelelőségi nyilatkozat) dokumentum menüpont.

A gyári paraméterektől eltérő gumiabroncs és keréktárcsa adatairól (pl. téli gumiabroncs választása) a Toyota Ügyfélszolgálatától (infohu@toyota-ce.com) kaphat tájékoztatást az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Igen, a gyár meghatározza, hogy milyen paraméterek betartása mellett történhet a felépítmények kialakítása a tehergépkocsiknál. A szükséges dokumentumok a Toyota elektronikus szervizelési adatbázisában megtalálhatók: https://www.toyota-tech.eu/

SZERVIZELÉS, KARBANTARTÁS, ALKATRÉSZEK, TARTOZÉKOK

Ahhoz, hogy a gépkocsija hosszú ideig üzembiztosan tudjon működni, rendszeres karbantartásra van szükség (részletek a Passportban/ Szerviz és garancia füzetben).

Karbantartási követelményekkel kapcsolatos leírás megtalálható a gépkocsi Kezelési utasításában és a Szerviz és garancia füzetben. Egyéb kérdésekben a Toyota Márkaszervizek készségesen állnak rendelkezésére: 
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers

A gyári előírás szerint kell elvégeztetni a gépkocsi üzembiztos használhatóságának biztosítása érdekében, amely a legtöbb Toyota modell esetén évente vagy 15 000 kilométerenként (amelyik hamarabb bekövetkezik) esedékes. Kérjük tájékozódjon a pontos időszakos karbantartási intervallumról a gépkocsihoz adott Szerviz és garancia füzetben. Az időszakos karbantartások után 1 éven keresztül ingyenesen biztosított az országúti segélyszolgálat (ez a szolgáltatás csak 12 évesnél fiatalabb Toyota gépocsik esetén vehető igénybe).

A gépkocsi hosszú ideig történő üzembiztos működéséhez és a gondtalan autózáshoz javasoljuk a Toyota gyári alkatrészek és folyadékok használatát.

A periódikus karbantartások során cserélendő / ellenőrizendő alkatrészekről és az intervallumokról részletes információt talál a gépkocsi Szerviz és garancia füzetében. Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor az alvázszám ismeretében keresse fel Márkaszervizünket vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

A karbantartáshoz használható folyadékokról a gépkocsi kezelési könyvében tájékozódhat.

Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor az alvázszám ismeretében keresse fel Márkaszervizünket vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

A Toyota a 4 évnél idősebb gépkocsikra kidolgozta a 4+ Toyota Szervizprogramot. A program részleteiről az alábbi linken talál részletes információkat:
https://www.toyota.hu/szervizakcio/szervizcsomag_kedvezmeny.json

Az időszakos karbantartás után 1 éven keresztül ingyenesen biztosított az országúti segélyszolgálat (ez a szolgáltatás csak 12 évesnél fiatalabb Toyota gépocsik esetén vehető igénybe).

A www.toyota.hu / Toyota tulajdonosoknak / a 4+ Toyota Szervizprogram menüben található az aktuális modellek amik résztvesznek a programban. Csak az itt feltüntetett modellek vesznek részt. További információkért vegyék fel a kapcsolatot Márkakereskedésükkel.

Igen, de csak akkor ha európai piacra gyártották. Tengeren túli (USA) vagy öböl menti gépjárművek nincsenek benne a programban. A Toyota Márkaszerviz tudja regisztrálni az autót a rendszerben és regisztrálás után 1-2 nappal már érvényesíthető az autóra a kedvezményes alkatrész csomagok.

Az alkatrészekkel kapcsolatosan informálódni, azokat megvásárolni, megrendelni a Toyota márkakereskedéseinkben van lehetőség.

Kérjük forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez!

Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota kereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers

Nyári, téli, 4 évszakos gumiabroncsok valamint komplett "gyári" téli szerelt kerék szettek vásárlása is lehetséges márkakereskedéseinkben ahol a részletes kínálatról, elérhetőségekről és árakról is részletes tájékoztatást kaphat. Kérjük forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez!

Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers

A nem eredeti tartozékválasztékkal kapcsolatban márkakereskedőink tudnak bővebb felvilágosítást adni. Az alábbi linken megtalálja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers

APPLE CARPLAY* ÉS ANDROID AUTO™, MIRACAST, MIRRORLINK FUNKCIÓK

Az Apple CarPlay* és az Android Auto™ interfész a Toyota modellekben való elérhetőségéről az alábbi linken informálódhat: https://www.toyota.hu/world-of-toyota/multimedia/apple-carplay-es-android-auto

A tükrözéshez gyári USB kábellel kell csatlakoztatni a telefont a fejegységhez (USB csatlakozóhoz) a Kezelési utasításban leírtak szerint.

Az Android Auto vagy az Apple CarPlay alkalmazások funkcionalitásával, tartalmával, illetve a kompatibilis mobiltelefonok listájával kapcsolatban kérjük, keresse mobiltelefon gyártóját!

Magyarországon ezen alkalmazások elérhetősége korlátozott lehet.

A Miracast képernyőtükrözést biztosít a gépkocsi álló helyzetében. 2012 után gyártott windows 8.1 & android(4.2/4.3 verziótól) mobilokkal, iPhon-val nem működik. Android telefon esetén, amennyiben támogatja, akkor a „screen mirroring" funkció a beállítások menüben érhető el. Windows softveres készülékeknél: "add a wireless display" opció választása szükséges. A csatlakoztatás Módja: WIFI DIRECT

A kompatibilis mobiltelefonok listáját a mirrorlink.com/phones oldalon találhatja meg. Ennél a szabványnál csak bizonyos alkalmazások tükrözhetők a gépjármű kijelzőjére, melynek listáját megtalálja a mirrorlink.com/apps oldalon.

A telefonra külön alkalmazást nem feltétlenül kell telepíteni a funkció működtetéséhez, csak a tükrözhető alkalmazásokat, amennyiben ezek nincsenek telepítve a telefonkészülékre (vannak azonban telefongyártók, melyek MirrorLink keretalkalmazást is kínálnak, erről a gyártó által kiadott információkban érdeklődjön). A tükrözéshez gyári USB kábellel kell csatlakoztatni a telefont a fejegységhez (USB csatlakozóhoz).

TÉRKÉPADATBÁZIS

2011-es gyártási évtől az ügyfélportálon is elvégezhető a térkép adatbázis frissítés. A megfelelő térképfrissítés letöltéséhez regisztrálnia kell gépjárművét a MyToyota fiókba. Ebben az esetben az e-Boltban csak az adott autóhoz tartozó termékek fognak megjelenni. A multimédiás egységet is szükséges regisztrálni az alábbiak szerint:

  1. Lépjen be a fiókjába a www.toyota.hu jobb felső sarkában levő mytoyota menüben ("Bejelentkezés"). Ha még nincs ilyen fiókja, kérjük regisztráljon előbb.
  2. Majd ugyanebben a legördülő menüben válassza ki a "Saját járművem" menüpontot
  3. Itt látnia kell a beregisztrált autóját
  4. Válassza ki a "Multimédia készülék regisztrálása" opciót

Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.

A három éves időszak a következő meghatározás szerint indul: az első GPS jel vételétől számított 200. km napja, tehát az autó átadása után azon a napon, amikor eléri a 200. km-t. A navigáció frissítés otthoni is elvégezhető az ügyfélportálon keresztül, ahhoz nem szükséges márkaszervízbe menni.

Térkép adatbázis frissítéshez kérje a Toyota márkaszerviz segítségét.

Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota kereskedést/szervizt: https://www.toyota.hu/#/publish/my_toyota_my_dealers

MYT - CSATLAKOZTATOTT SZOLGÁLTATÁSOK

A Toyota Csatlakoztatott Szolgáltatások segítségével állandóan kapcsolatban lehet Toyotájával. Az autókba beszetrelt telematikai egység segítségével mely magában foglal egy GPS és egy GSM egységet is számos kényelmi és biztonsági szolgáltatást tud ígénybe venni.

Ismerje meg részletesebben a MyT alkalmazás működését az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/tulajdonosok/myt-csatlakoztatott-szolgaltatasok/myt

A multimédiás rendszer regisztrációs műveletet csak gyári navigációs fejegységgel ellátott multimédiás rendszerrel lehetséges elvégezni.

A navigáció nélkül fejegység esetén a regisztráció nem lehetséges és Online funkció sem érhető el.

Amennyiben van gyári navigációs fejegység a gépkocsiban, úgy az alábbiak szerint tudja azt regisztrálni:
A multimédiás egységet regisztráció az Ügyfélportálon.
A következőt kell tenni:

  1. Lépjen be a fiókjába a toyota.hu jobb felső sarkában levő mytoyota menüben ("Bejelentkezés")
  2. Majd ugyanebben a legördülő menüben válassza a "Saját járművem" menüpontot
  3. Itt látnia kell a beregisztrált autót
  4. Válassza a "Multimédia készülék regisztrálása" opciót

Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.

Az alkalmazás mobiltelefon áruházában tölthető le. Googel Playben vagy az App storeban.

A fiókját a www.toyota.hu honlapon is elérheti a található jobb felső sarokban "Az Én Toyotám" menüpontban.

GARANCIA

A gyártói garancia három területre bontható:

  1. Alap garancia
    Teljes körű 3 év / 100 000 km (amelyik előbb bekövetkezik) gyártói alapgaranciát biztosítunk a gépkocsira (a kopó / forgó alkatrészek kivételével). A jótállás vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra.
  2. Garancia fényezésre
    Felületi korrózió és bármely fényezett fém karosszériaelemen fellépő fényezési problémák esetén, amennyiben ezek anyaghibára, gyártási hiányosságra vezethetők vissza, a Toyota 3 év garanciát vállal, függetlenül a megtett kilométerek számától (a pick-up platók kivételével, amelyekre 1 éves garancia vonatkozik).
  3. Garancia átrozsdásodásra
    A garancia a karosszéria 12 éven belüli átrozsdásodására (amikor a karosszéria belülről kifelé átlyukad) vonatkozik a megtett kilométerek számától függetlenül (haszongépjárművek esetében 6 év, a pick-up platók esetében 3 év garancia érvényes), amennyiben ez anyaghibára vagy gyártási hiányosságokra vezethető vissza.

Megj.:
A „karosszéria” elnevezés vonatkozik minden fémből készült, fényezett, eredeti Toyota karosszériaelemre, ideértve a motorháztetőt, az ajtókat, a csomagtérajtót és a padlólemezt, de nem tartoznak ide a karosszériára rögzített elemek, pl. díszlécek, ütközők, zsanérok valamint a festett futómű és alváz elemek.

A hatályos jótállási feltételekről kérjük, minden esetben tájékozódjon a gépkocsihoz adott "Szerviz és garancia" füzetben.

A jótállás feltételei:

  • A járműnek részt kell vennie a gyártó által előírt periódikus karbantartásokon. Ennek elmulasztása érvénytelenítheti a garanciát a karbantartást vagy ellenőrzést igénylő részeket érintő esetekben.
  • A tulajdonos felelős azért, hogy a megfelelő dokumentumok a fent említett karbantartásokról rendelkezésre álljanak.
  • Garanciális javítást igénylő meghibásodás esetében a járművet haladéktalanul el kell juttatni egy hivatalos Toyota márkaszervizbe. Erre az eredeti hibából eredő további meghibásodások, és így további költséges javítások elkerülése miatt van szükség.

A hibrid komponensek (csak és kizárólag: nagyfeszültségű akkumulátor, nagyfeszültségű akkumulátor vezérlőegysége, hibrid jármű központi vezérlőegység, hibrid inverter és konverter egység) esetében a garancia vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be, és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra. A garancia 5 éves időszakra vagy 100 000 km-re érvényes, amelynél mindig a korábban bekövetkező a meghatározó.

Az új gépkocsi átadása előtt a márkaszervizben beszerelt eredeti Toyota járműtartozékokra (pl. parkolássegítő rendszerek, gyári riasztó rendszerek, stb.) a gépkocsi gyártói alapgaranciájával megegyező tartamú - 3 év vagy 100 000 km (amelyik előbb bekövetkezik) - garancia érvényes, amennyiben a meghibásodás valamilyen gyártási hiba következménye.

A hatályos jogszabályok alapján biztosítjuk a vonatkozó jótállási kötelezettséget.

A gumiabroncsokra külön szerződés alapján a gumiabroncsgyártó cég vállalja a garanciát. A részletekért keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét.

Alapvetően a nem gyári alkatrész beépítés, átalakítás nem befolyásolja a gyári garanciát (az továbbra is érvényes marad) mindazonáltal, ha az utólagos beavatkozással / átalakítással összefüggésbe hozható meghibásodás következik be (beépített, nem gyári komponens vagy annak beszererlése miatt valamelyik gyári alkatrész meghibásodik) akkor az adott gyári alkatrész garanciális javítás elutasításra kerülhet.

Nem terjed ki a jótállás az alábbiakra:

  • Szokásos mértékű kopás és elhasználódás
  • Nagyfeszültségű (hibrid) akkumulátor teljesítmény-csökkenés
  • arbantartási költségek

Nem érvényes a garancia:

  • abban az esetben, ha a kilométerórát átállították, illetve illetéktelenül kicserélték, és pontos kilométeróra-állást nem lehet megállapítani. - bontandó vagy totálkáros járművekre
  • bontandó vagy totálkáros járművekre
  • következmánykárokra
  • külső körülmények bármelyike által előidézett közvetlen vagy közvetett károkra vagy hibákra.

A Toyota jótállási feltételi értelmében Önnek biztosítania kell, hogy járműve részt vegyen a gyártó által előírt karbantartásokon és be kell tartania a használati útmutatóban foglalt utasításokat. Amennyiben ennek nem tesz eleget, az érvénytelenítheti a karbantartással kapcsolatos tételek jótállását.

A Toyota ExtraCare csak és kizárólag a szerződés mellékleteként átadott ExtraCare füzetben felsorolt alkatrészek váratlan meghibásodására vonatkozik és az ott részletezett feltételek mellett érvényes.

Ismerje meg a Toyota ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken: https://www.toyota.hu/aftersales/extra-garancia vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.

A Toyota Hibrid Akkumulátor ExtraCare csak és kizárólag a nagyfeszültségű (hibrid) meghajtó akkumulátor váratlan meghibásodására vonatkozik a Hibrid Állapotellenőrzés során átadásra kerülő szerződésben részletezett feltételek mellett. A fedezet a szerződéskötést (sikeres állapotellenőrzés) követően 1 évig / 15 000 km-ig érvényes (amelyik előbb bekövetkezik) és jelen kiegészítő garancia a gépkocsi legfeljebb 10 éves koráig igényelhető (jármű bázisgarancia kezdettől számítva).

A szerződés folyamatos fenntartásához kérjük végeztesse el az állapotellenőrzéssel együtt a kötelező periódikus karbantartásokat is!

Ismerje meg a Hibrid Akkumulátor ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/owners/maintenance/hybrid-service vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.

TOYOTA EUROCARE ORSZÁGÚTI SEGÉLYSZOLGÁLAT

A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat a nap 24 órájában hívható, ha utazása során segítségre van szüksége. A Toyota Eurocare a helyszíni javításon vagy a legközelebbi szervizbe történő vontatáson kívül, egy sor egyéb szolgáltatást is ingyen biztosít. Az alábbi linken teljeskörűen informálódhat a részletekről: https://www.toyota.hu/owners/insurance/roadside-assistance

A Toyota Eurocare az alábbi telefonszámokon érhető el:

  • Magyarországról: 06-80-201-294
  • külföldről: +36-1-458-44-46*

* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”.
Az elérhetőségek megtalálhatók a gépkocsi (bal hátsó) oldalablakán egy matricán, illetve a Kezelési kézikönyv mellett a Eurocare füzetben.

COVID-VÉDELEM

A Toyota által országosan előirányzott részletes járványmegelőző intézkedések itt olvashatók:
https://www.toyota.hu/world-of-toyota/articles-news-events/2020/fontos-informaciok-a-covid-19-miatti-intezkedesekrol

A 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján szervizeink az egészségügyi előírások szigorú betartásával továbbra is működhetnek. Az alkatrész – és tartozékellátás zavartalan, szervizeink megszokott nyitvatartással fogadják ügyfeleinket. Továbbra is készséggel állunk rendelkezésére az alábbi szolgáltatásokkal:

  • javítási és karbantartási munkák,
  • karosszéria javítás,
  • szezonális gumicsere.

A nyitvatartási idővel kapcsolatban kérjük érdeklődjön márkaszervizeinkben!

Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.

Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.

Emellett természetesen telefonon és az Online Toyota Autószalon segítségével is készségesen állnak ügyfeleink rendelkezésére, amivel az új vagy használt gépkocsik kiválasztására és megrendelésére akár otthonról is lehetőség van.

*Az Apple CarPlay az Apple Inc. bejegyzett védjegye.