1. Tulajdonosok
  2. Karbantartás
  3. Visszahívás

VISSZAHÍVÁSOK

Biztonsága számunkra a legfontosabb!
• A visszahívások ingyenesek
• Az ügyfélkezelés gördülékeny

1. Ellenőrizze autója érintettségét!

Adja meg autója alvázszámát (VIN) a visszahívás ellenőrzőben, vagy lépjen be portál fiókjába, és nézze meg ott, hogy autója érintett-e bármelyik visszahívásban!

2. Egyeztessen szerviz időpontot!

Érintettség esetén mindenképp kérjen időpontot Toyota Márkaszervizében!

3. Vigye el autóját a szervizbe!

Toyota Márkaszervize gondoskodni fog arról, hogy autóját ismét teljes bizalommal használhassa!

VISSZAHÍVÁS ELLENŐRZŐ

Használja a "Visszahívás ellenőrző"-t, lépjen be az Ügyfél fiókjába, vagy kérjen segítséget Toyota Márkaszervizétől a visszahívás érintettség ellenőrzésében!

Vegye fel a kapcsolatot Toyota Márkaszervizével!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Termék visszahívási akciót általában egy termék gyártója kezdeményez, amennyiben az ügyfél biztonságát érintő probléma léphet fel az adott termék esetén. Sokféle termék lehet érintett visszahívási akcióban legyen az élelmiszer, gyerekjáték, elektromos készülék vagy kéziszerszám. Minden évben járművek millióit hívják vissza a gyártók különböző indokokkal. Ez alól a Toyota sem kivétel. Mindent megteszünk azért, hogy minden, a visszahívásainkban érintett járművet a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megjavítsunk, mert Ügyfeleink biztonsága számunkra a legfontosabb!
Érintettség esetén az autó tulajdonosokat levélben v. telefonon tájékoztatjuk a visszahívásokról. Ezen felül az alábbi linken található "Visszahívás ellenőrzőben", az alvázszám megadásával bármikor ellenőrizheti autója érintettségét. Ezzel párhuzamosan Ügyfél fiókjába belépve (ha regisztrált és az autót is hozzáadta) is tudja ellenőrizni autója érintettségét. Természetesen a Toyota Központi Ügyfélszolgálata is bármikor rendelkezésére áll az érvényes visszahívási akciókkal kapcsolatban.
Az alvázszám szerepel autója forgalmi engedélyében. Ez egy 17 karakteres betűket és számokat vegyesen tartalmazó egyedi azonosító. Ez az azonosító az autón is megtalálható több helyen. A pontos pozíciót ellenőrizze autója kezelési kézikönyvében, vagy az autón itt:
Igen, ezt megteheti, de mindenképp tájékoztassa az új tulajdonost arról, hogy az autón van végre nem hajtott visszahívási akció.
A kockázat csökkentése érdekében az javasoljuk, hogy azonnal cselekedjen, és ne halogassa a visszahívás elvégzését.
Nem, a visszahívásokat kizárólag hivatalos Toyota Márkaszerviz végezheti el.
Nem, a visszahívások ingyenesek.
A biztonsági visszahívásokban szereplő autókat általában biztonságosan lehet használni. Abban az esetben, ha az nem így lenne a Toyota mindent meg fog tenni a mihamarabbi kapcsolatfelvétel érdekében. Toyota Márkaszervize bármikor rendelkezésére áll a részletekkel kapcsolatban. Ugyanakkor arra kérjük, hogyha van autóján nyitott visszahívási akció csináltassa meg azt amint lehetséges.
Az alábbi linken található , az alvázszám megadásával bármikor ellenőrizheti autója érintettségét. Ezzel párhuzamosan Ügyfél fiókjába belépve (ha regisztrált és az autót is hozzáadta) is tudja ellenőrizni autója érintettségét. Természetesen a Toyota Központi Ügyfélszolgálata is bármikor rendelkezésére áll az érvényes visszahívási akciókkal kapcsolatban.
Ez típus és visszahívás függő. A Toyota Márkaszerviz tájékoztatni fogja az szervizmunka várható időigényéről. Ha valamilyen nem várt körülmény miatt a javítás a tervezetnél több időt fog igénybe venni, a Toyota Márkaszerviz külön fel fogja erre hívni figyelmét.
Kérjük, értesítse a Toyota magyarországi képviseletét és a hatóságokat (amennyiben a hatályban lévő jogszabályok erre kötelezik Önt), hogy az autó már nincs a tulajdonában.
A kockázat csökkentése érdekében az javasoljuk, hogy amint tudomására jut, hogy autója érintett visszahívásban, azonnal cselekedjen. Ha egy visszahíváshoz szükséges alkatrészek elérhetőek, egyeztessen szerviz időpontot a szervizmunka mielőbbi elvégzése céljából!
Lépjen kapcsolatba Toyota Márkaszervizével, és kérjen tőle időpontot!
A Toyota esetében a járművek gyártását gondos és számos tényezőt figyelembe vevő alapos tervezés előzi meg. Miután az Ügyfelek használatba veszik autóik, mi folyamatosan ellenőrizzük a járművek működését belső folyamataink és Toyota Márkakereskedésektől valamint az Ügyfelektől érkező visszajelzések alapján. Ha bármilyen olyan hiányosságot találunk, ami ezt szükségessé teszi, autója visszahívását az Ön érdekeinek maximális figyelembe vétele mellett rendeljük el.
Nem lesz. Számos független vizsgálat kimutatta, hogy a járműveken elvégzett visszahívások elenyésző hatással vannak egy autó használt értékére.
Ez nem lehetséges. A járművön dolgozó szerviz technikusok, akik a visszahívást végrehajtják, rendelkeznek a Toyota által elvárt minősítéssel, és a legmagasabb elvárásoknak megfelelő képzéseken vesznek részt, hogy az Ön autóját is megfelelő szakértelemmel és gondossággal szervizeljék.
Bizonyos visszahívási akciókhoz elérhető csere autó. Ez zömében nem ingyenes és ennek költsége országonként különböző lehet.
Természetesen elképzelhető, de nagyobb a valószínűsége, hogy az értesítés a Toyota magyarországi importőrétől v. a magyar hatóságoktól érkezik.
Álláspontunk szerint a végre nem hajtott visszahívás nem befolyásolhatja a járműhöz köthető biztosítások fedezetét.
Hívja ügyfélszolgálatunkat telefonon