Live chat
Termékeinkkel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel vagy problémákkal bátran keressen minket!
Weboldalunkon vagy chat funkciónkon keresztül pillanatok alatt bővebb információhoz juthat.
Kérdéseire gyorsan válaszolunk, panasz esetén is szívesen segítünk a megoldásban.
Munkatársaink hétköznapokon 08:00-18:00 között érhetők el, de virtuális asszisztensünk, Satoru éjjel-nappal rendelkezésére áll.
Miben segíthet Önnek a chat?
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon1.png)
ÚJ TOYOTA ÉRDEKEL
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon1a.png)
AKTUÁLIS AJÁNLATOK
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon1b.png)
LEGÚJABB MODELLEK
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/159_cash.png)
Árajánlatkérés
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon1d.png)
TESZTVEZETÉS
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon2.png)
MÁR VAN TOYOTÁM
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon2a.png)
Ügyfélszolgálati témakörök
- Toyota kapcsolat
- Gépkocsi dokumentum
- Gumiabroncs/keréktárcsa
- Karbantartás
- Szerviz akció
- Alkatrész
- Kulcsmásolás
- Tartozék
- Multimédia
- Navigáció
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon2b.png)
ÉN TOYOTÁM PORTÁL
- Fedélzeti navigáció
- Portál belépés
- Fiók létrehozása
- Rendszám módosítása
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/icon2b.png)
SZERVIZ IDŐPONT
GYIK:
Ki Satoru?
A Toyota virtuális asszisztense, aki a nap bármely szakában rendelkezésre áll.
Kövesse az általa kínált folyamatot, hogy egyszerűen választ kaphasson kérdéseire vagy akár megoldhassa felmerült problémáit.
Fontos, hogy Satoru előre betöltött információkból dolgozik; konkrét kérdésekre még nem tud válaszolni. Ilyen esetben operátoraink nyújtanak támogatást hétköznapokon 08:00‑18:00 között.
Mi a VIN szám és hol található?
Emellett a karosszéria elemein is megtalálható, például a vezető oldalon a szélvédő mögött, vagy ugyanazon az oldalon a B oszlop alján az alvázszám matricán.
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/car1.png)
Mi az Én Toyotám portál?
- a jármű megrendelésének követése
- a jármű felhasználói kézikönyvének, műszaki dokumentációjának, tartozékainak letöltése
- a jármű szerviztörténete
- lehetőség a szervizemlékeztetők beállítására
Mire használható az online szerviz bejelentkezés?
- Hibrid Health Check
- téligumicscsere
- hűtőmosás
- diagnosztikai vizsgálat is
GALÉRIA
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/1.jpg)
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/2.jpg)
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/3.jpg)
![](/content/dam/toyota/nmsc/hungary/live-chat/4.jpg)