Live chat
Termékeinkkel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel vagy problémákkal bátran keressen minket!
Weboldalunkon vagy chat funkciónkon keresztül pillanatok alatt bővebb információhoz juthat.
Kérdéseire gyorsan válaszolunk, panasz esetén is szívesen segítünk a megoldásban.
Munkatársaink hétköznapokon 08:00-18:00 között érhetőkk el, de virtuális asszisztensünk, Satoru éjjel-nappal rendelkezésére áll.
Miben segíthet Önnek a chat?
ÚJ TOYOTA ÉRDEKEL
AKTUÁLIS AJÁNLATOK
LEGÚJABB MODELLEK

Árajánlatkérés
TESZTVEZETÉS
MÁR VAN TOYOTÁM
Ügyfélszolgálati témakörök
- Toyota kapcsolat
- Gépkocsi dokumentum
- Gumiabroncs/keréktárcsa
- Karbantartás
- Szerviz akció
- Alkatrész
- Kulcsmásolás
- Tartozék
- Multimédia
- Navigáció
ÉN TOYOTÁM PORTÁL
- Fedélzeti navigáció
- Portál belépés
- Fiók létrehozása
- Rendszám módosítása
SZERVIZ IDŐPONT
GYIK:
Ki Satoru?
A Toyota virtuális asszisztense, aki a nap bármely szakában rendelkezésre áll.
Kövesse az általa kínált folyamatot, hogy egyszerűen választ kaphasson kérdéseire vagy akár megoldhassa felmerült problémáit.
Satoru előre betöltött információkból dolgozik és már egyre több kérdésre tud válaszolni. Fontos, hogyha Satoru mégsem tudná megválaszolni kérdését, operátoraink támogatást nyújtanak hétköznapokon 08:00‑18:00 között.
Mi a VIN szám és hol található?
Emellett a karosszéria elemein is megtalálható, például a vezető oldalon a szélvédő mögött, vagy ugyanazon az oldalon a B oszlop alján az alvázszám matricán.

Mi az Én Toyotám portál?
- a jármű megrendelésének követése
- a jármű felhasználói kézikönyvének, műszaki dokumentációjának, tartozékainak letöltése
- a jármű szerviztörténete
- lehetőség a szervizemlékeztetők beállítására
Mire használható az online szerviz bejelentkezés?
- Hibrid Health Check
- téligumi csere
- hűtőmosás
- Diagnosztikai vizsgálat
Galéria




