Toyota eCall rendszer

Amikor minden perc számít

ecall_ico.png

Ha súlyos közúti baleset történik, az eCall rendszer azonnal automatikusan hívja a 112-es európai vészhelyzeti segélyhívó számot, értékes másodperceket nyerve ezzel, és még akkor is értesítve a mentőszolgálatot, ha Ön erre nem képes.

Az eCall rendszer minden alkalommal önállóan működésbe lép, ha az Ön autójának valamelyik légzsákja kinyílik, vagy ha a rendszer úgy érzékeli, hogy súlyos ütközés történt. Az eCall rendszer a saját SIM-kártyájával hívja a vészhelyzeti segélyszolgálatot, és a beépített GPS modul segítségével határozza meg a jármű pontos helyzetét és az addigi haladás irányát.

Az eCall rendszer egy gomb megnyomásával manuálisan is használható – például olyankor, amikor nem Ön került bajba, de azt látja, hogy súlyos baleset történt.

Becslések szerint az automata eCall rendszer a városokban 40, a városokon kívül pedig 50 százalékkal képes felgyorsítani a vészhelyzeti szolgálatok reakcióidejét, így segíthet a baleseti halálesetek és súlyos sérülések számának csökkentésében.

Az eCall szolgáltatás ingyenes.

Icon

Mit tesz egy baleset esetén az eCall?

Icon

Az eCall rendszer a következő Toyota-modellekben érhető el:

Az Ön cookie-beállításai

Honlapunkon cookie-kat használunk, hogy minél színvonalasabb szolgáltatást tudjunk nyújtani. Ha ez Önnek megfelel, kérjük változatlanul használja tovább honlapunkat, vagy ide kattintva nézzen utána, hogyan tudja módosítani cookie-beállításait.

Kérjük, a megfelelő jelölőnégyzet kiválasztásával jelezze, amennyiben ehhez hozzájárul, vagy a kiválasztás visszavonásával jelezze, amennyiben nem járul hozzá:

OK