Toyota eCall rendszer

Amikor minden perc számít

ecall_ico.png

Ha súlyos közúti baleset történik, az eCall rendszer azonnal automatikusan hívja a 112-es európai vészhelyzeti segélyhívó számot, értékes másodperceket nyerve ezzel, és még akkor is értesítve a mentőszolgálatot, ha Ön erre nem képes.

Az eCall rendszer minden alkalommal önállóan működésbe lép, ha az Ön autójának valamelyik légzsákja kinyílik, vagy ha a rendszer úgy érzékeli, hogy súlyos ütközés történt. Az eCall rendszer a saját SIM-kártyájával hívja a vészhelyzeti segélyszolgálatot, és a beépített GPS modul segítségével határozza meg a jármű pontos helyzetét és az addigi haladás irányát.

Az eCall rendszer egy gomb megnyomásával manuálisan is használható – például olyankor, amikor nem Ön került bajba, de azt látja, hogy súlyos baleset történt.

Becslések szerint az automata eCall rendszer a városokban 40, a városokon kívül pedig 50 százalékkal képes felgyorsítani a vészhelyzeti szolgálatok reakcióidejét, így segíthet a baleseti halálesetek és súlyos sérülések számának csökkentésében.

Az eCall szolgáltatás ingyenes.

Icon

Mit tesz egy baleset esetén az eCall?

Icon

Az eCall rendszer a következő Toyota-modellekben érhető el:
Személyes adatainak biztonsága fontos számunkra

A cookie-k segítségével jobb felhasználói élményt nyújthatunk Önnek, és olyan további funkciókat tesznek lehetővé, mint például az Ön igényeinek jobban megfelelő, személyre szabott ajánlatok elkészítése. Ha elfogadja cookie-irányelveinket, kattintson az „Elfogadom” gombra. Ha többet szeretne megtudni arról, hogyan kezeljük személyes adatait, vagy szeretné megváltoztatni egyéni adatvédelmi beállításait, olvassa el a „Cookie beállítások” menüpontot.