Ma már tudjuk, hogy a Toyota C-HR bemutatását követően szinte azonnal autóipari ikonná vált, megdöntve valamennyi előzetes értékesítési tervet és várakozást. Ez volt az az autó, amellyel a Toyota megérkezett (sőt mit megérkezett, egyenesen berúgta az ajtót…) egy olyan területre, amely addig nem számított hazai terepnek számára: igazi érzelmileg bevonó, rajongást kiváltó, provokatívan merész autót alkotott, amelyet azóta hasonló szellemben megrajzolt modellek sora követett.
Amikor a Toyota először leleplezte a sorozatgyártásra érett 2016-os C-HR-t, a legtöbben nem akartak hinni a szemüknek, mindenkit ámulatba ejtett, hogy egy a merész koncepcióautóhoz ennyire hasonló autó gördül majd le a gyártósorokról. A C-HR új generációjának megtervezésekor épp a modell páratlan sikere, és az ennek okán tapasztalható felfokozott várakozás volt a legnagyobb kihívás a dizájnerek és mérnökök előtt…az új generációs modell koncepciójára pillantva azonban úgy tűnik, azoknak volt igaza, akik arra fogadtak, hogy a Toyota ismét meg fogja tudni ugrani a minden korábbinál magasabbra tartott lécet.