1. A Toyota felfedezése
  2. Rolunk
  3. Minőség
  4. A koncepciótól a vásárlókig
Gyors linkek

A koncepciótól a vásárlókig

Minőség minden lépésben
Ideáljaink és a gyártásunkkal kapcsolatos büszkeségünk továbbra is biztosítja, hogy járműveink a tervezéstől, a fejlesztéstől és a gyártástól a használatig minden szakaszban a legmagasabb minőséget, tartósságot és környezetvédelmi teljesítményt nyújtsák.
  • A MINŐSÉG MEGTERVEZÉSE


    Az a feladat, hogy járműveink a legmagasabb minőséget képviseljék, már a kezdeti tervezési folyamattal kezdődik. Egy új termék vagy alkatrész fejlesztési szakasza döntő fontosságú az esetleges problémák azonosítása és kezelése szempontjából. Ha már a korai szakaszban lépéseket teszünk, megelőzhetjük, hogy a gyártáshoz közelebbi időpontban komolyabb és nehezebben javítható problémák merüljenek fel.

  • SZIGORÚ TESZTELÉS


    Ahhoz, hogy megértsük, hogyan fognak járműveink teljesíteni ügyfeleink kezében, alapos kutatásokat és teszteléseket végzünk, mind laboratóriumban, mind valós körülmények között. Minden új modellt szigorú teszteknek vetünk alá, amelyek során számítógépes modellezést, laboratóriumi teszteket és több ezer kilométernyi tesztelést hajtunk végre szélsőséges körülmények között. Az általunk gyűjtött adatokat alaposan megvizsgáljuk, hogy amikor az ügyfelek vezetik a járművet, a teljesítmény kiemelkedő legyen.

  • 40-szer a világ körül

    Több ezer kilométernyi tesztelés közutakon

  • > 100°C különbség

    Szélsőséges körülmények között végzett tesztelés

  • 100%-os megerősítés

    Minden begyűjtött adatot alaposan megvizsgálunk a tökéletes teljesítmény biztosítása érdekében

EURÓPAI TARTÓSSÁGI TESZT

Az európai tartóssági teszt szigorúan értékeli, hogy új modelljeink hogyan teljesítenek a kontinens különböző éghajlatain és különböző minőségű útfelületeken. Minden új jármű több mint 100.000 kilométert tesz meg, beleértve az észak-svédországi sarkvidéki próbákat, az oroszországi durva utakon való tesztelést és az egyenletes, gyors autópályás használatot Németországban. Az így nyert adatokat elemzik, hogy feltárják az esetleges problémákat, és lehetővé tegyék a javítások vagy korrekciók elvégzését, mielőtt a jármű nyilvános forgalomba kerülne.

  • FEJLESZTÉSI MINŐSÉG


    Ha már az új termék korai fejlesztési szakaszában lépéseket teszünk, megelőzhetjük, hogy a gyártáshoz közelebb kerülve súlyos és nehezebben javítható problémák merüljenek fel. PROAKTÍV megelőző technikaként a "Design Review Based on Failure Mode" (DRBFM) nevű módszertant alkalmazzuk. A tervezők a változó területekre összpontosítanak, pontosan meghatározzák a lehetséges problémás területeket, és alkalmazzák a korábbi projektekből szerzett ismereteiket. Ezután olyan tervezési megoldások kidolgozásán fáradoznak, amelyeket szakértők és szakemberek vizsgálnak felül. Fiatal mérnökeink speciális DRBFM-képzésben részesülnek, hogy fejlesszék a jövő tervezési kihívásainak való megfeleléshez szükséges fejlett műszaki készségeket.

  • Legfeljebb 48 óra

    48 órán belül feldolgozzuk a kereskedői jelentéseket a biztonsággal kapcsolatos kérdések esetében.

  • 100%-ban feldolgozott visszajelzések

    A piaci ügyfelektől érkező visszajelzések 100%-át elemezzük.

  • 100%-os vevői elégedettség

    Az ügyfelek teljes elégedettsége minden szakaszban: a munka minősége, a termék minősége, az értékesítés és a szolgáltatás minősége.

  • Minőségbiztosítás minden járműnél

    Befektetünk az emberekbe, a képzésbe és a munkamódszerekbe, hogy minden általunk gyártott jármű a legmagasabb minőséget biztosítsa, és megfeleljen az általunk felállított magas szintű szabványoknak, amelyeket igyekszünk túlteljesíteni. A gyártósoron mindenki felelős azért, hogy a minőséget minden fázisban biztosítsuk. A munka iránti ilyen személyes elkötelezettség a minőségbiztosítási ellenőrzésekben csúcsosodik ki, amelyeket még azelőtt végeznek el, hogy bármely jármű elhagyná a gyárat.

  • Képzett munkaerő

    Átfogó képzést biztosítunk minden alkalmazottunk számára. Ez a pályakezdő fiatalok számára szervezett tanulószerződéses képzésektől kezdve a már dolgozó munkatársaink számára biztosított rendszeres készségfejlesztési lehetőségekig terjed. A tapasztalatot és a tudást generációkon átívelő módon osztjuk meg egymással, erősítve ezzel a minőség iránti elkötelezettséget. Az általunk megkövetelt több ezer ellenőrzést elvégző munkatársaink büszkék arra, amit azért tesznek, hogy minden ügyfél elégedett legyen a járműve biztonságával és minőségével.

  • Javulás a visszajelzések révén

    A minőség iránti elkötelezettségünk nem ér véget, amikor átadjuk a járművet az ügyfélnek. A járművisszahívások, valamint ügyfélszolgálati és elégedettségi kampányaink révén biztosítjuk, hogy a minőségi problémákat felismerjük és szükség esetén kezeljük. Mindig meghallgatjuk ügyfeleink visszajelzéseit, majd véleményüket és tapasztalataikat felhasználjuk a fejlesztésekhez. Visszajelzéseket és adatokat gyűjtünk kereskedőinktől és beszállítóinktól is. Figyelemmel kísérjük a harmadik felek, például újságok, magazinok és online kiadványok által gyűjtött vásárlói véleményeket is.