1. A Toyota felfedezése
  2. About us
  3. A Toyota jövőképe és filozófiája
  4. Alapelveink
Gyors linkek

Alapelveink

Az irányításunk és az ügyfeleinkkel szembeni magatartásunk alapelvei.
Alapelveink már régóta biztosítják a szilárd alapját annak, ahogyan vállalatunkat irányítjuk. Először 1937-ben, az indulásakor fogalmazták meg őket, majd 1997-ben aktualizálták, és továbbra is vezetési filozófiánk középpontjában állnak ezek az elvek.
  • ERŐS ALAP


    A Toyota alapítása óta az Irányelvek szerint cselekszünk. Ezek lehetővé teszik számunkra, hogy megbízható járműveket gyártsunk, és a társadalom fenntartható fejlődését támogassuk a folyamatosan változó innováció és a magas minőségű termékek és szolgáltatások nyújtása révén. Segítenek nekünk a fenntartható fejlődés elérésében és fenntartásában az emberekkel, kultúrákkal, nemzetekkel és a környezettel való kapcsolatainkban a tisztelet, a bizalom és a felelősségvállalás révén. 



  • Alapelveink

    1937 óta
    (1997-ben aktualizálva)

  • Tiszteljük minden ország és régió törvényeinek szövegét és szellemét, valamint üzleti tevékenységünk legyen nyílt és tisztességes, hogy a világ erős vállalati polgárai legyünk.
  • Tartsuk tiszteletben minden ország és régió kultúráját és szokásait, és az adott közösségekben végzett vállalati tevékenységekkel járuljunk hozzá a gazdasági és társadalmi fejlődéshez. 
  • Vállalatunkat a tiszta és biztonságos termékek készítésére és az életminőség javítására szenteljük mindenütt, minden tevékenységünket beleértve. 
  • Hozzunk létre és fejlesszünk fejlett technológiákat, és nyújtsunk kiemelkedő termékeket és szolgáltatásokat, amelyek világszerte kielégítik az ügyfelek igényeit. 
  • Olyan vállalati kultúrát ápolni, amely fokozza az egyéni kreativitást és a csapatmunka értékét, miközben tiszteletben tartja a munkavállalók és a vezetőség közötti kölcsönös bizalmat és tiszteletet. 
  • Törekedjünk a növekedésre a globális közösséggel való összhang révén, innovatív irányításon keresztül. 
  • A kutatás és a gyártás területén működjünk együtt az üzleti partnerekkel a stabil, hosszú távú növekedés és a kölcsönös előnyök elérése érdekében, ugyanakkor maradjunk nyitottak az új kapcsolatokra.