Gyors linkek

Minőség

Minőség mindenhol, mindenben
Küldetésünk, hogy a lehető legkisebbre csökkentsük a vásárlók által tapasztalt kellemetlenségeket, ezért a minőséget ügyfeleink határozzák meg. A Kaizen igazi szellemében ez a küldetés soha nem ér véget.
  • ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE


    Ügyfeleink a legfontosabbak, akikre hallgatnunk kell, ha meg szeretnénk érteni, mit jelent a Toyota minősége. Független véleményük és autóikkal kapcsolatos tapasztalataik elárulják nekünk, hogy a minőség terén meghatározott céljaink teljesülnek-e. Visszajelzéseik valós információkkal látnak el bennünket, amelyekre szükségünk van a fejlesztésekhez és az egyre jobb autók gyártásához.

    Mindig készek vagyunk meghallgatni ügyfeleink véleményét, és ugyanolyan figyelmet fordítunk a kritikára, mint a dicséretre. A minőség nem csak az általunk szállított termékekre vonatkozik, hanem az összes üzleti tevékenységünk során és minden "belső" ügyfelünk számára végzett munkánk minőségére is.

  • DOLGOZÓINK VÉLEMÉNYE


    A világszerte számos helyen működő gyártóüzemeinkben dolgozó emberek személyesen is nagyon büszkék arra, amit csinálnak. Elkötelezettségük az iránt, hogy minden lépésnél a legjobb munkát végezzék, alapvető fontosságú annak biztosításához, hogy a legjobb minőségű termékeket szállítsuk ügyfeleinknek. Munkavállalóink mind tisztában vannak annak fontosságával, hogy a rossz minőségű terméket soha ne engedjük tovább a folyamat következő szakaszába. Ez azt jelenti, hogy a problémákat a felmerülésük pillanatában kezeljük, megelőzve ezzel a komolyabb gondok kialakulását. Ez a megközelítés a K+F tevékenységtől kezdve a gyártáson át az értékesítés utáni szolgáltatásainkig, sőt még az irodai dolgozóink körében is érvényesül.

"A minőség minden munkatársunk erőfeszítéseinek együttes eredménye."

Peter Rade, a Toyota Motor Europe minőségbiztosítási alelnöke

  • A minőség mindenhol, mindenben jelen van

    A minőséget minden tevékenységünk középpontjába helyezzük. A kaizen elvéhez hűen mindig azt keressük, hogyan tudunk javulni. Így biztosak lehetünk abban, hogy a legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtjuk ügyfeleinknek. A mobilitási vállalattá való átalakulásunk során hűek maradunk minőségi örökségünkhöz, és minden tevékenységünkben ugyanazt a minőségi szintet követjük. Attól kezdve, hogy hogyan lépünk kapcsolatba ügyfeleinkkel ebben a folyamatosan változó digitális világban, egészen a karbonsemlegesség eléréséig. 


  • Filozófiánk a minőséggel kapcsolatban

    A minőséggel kapcsolatos megközelítésünk a Jikotei Kanketsu filozófián alapul, aminek lényege "annak biztosítása, hogy a hibák soha ne kerüljenek át a következő folyamatba". Ez azt jelenti, hogy a munkatársaink mindannyian felelősséget vállalnak a munkájuk minőségéért. Bárki - beleértve az üzemi dolgozóinkat is - aki problémát észlel egy alkatrészben vagy folyamatban, riasztást adhat ki, és akár le is állíthatja a termelést, hogy megoldást találjanak. Ez következetes minőséget eredményez minden folyamat minden szakaszában.


  • Ötször járunk utána a "miértnek"

    Célunk a "nulla hiba" elérése minden gyártási folyamatban. A problémák lehetőséget adnak arra, hogy javításokat hajtsunk végre és biztosítsuk a jó minőséget. Ezért fontos, hogy ha valami elromlik, kiderítsük a kiváltó okot, hogy helyrehozhassuk és megelőzhessük a hiba megismétlődését. Ezért minden ügyben ötször járunk utána a "miértnek".

  • A KONCEPCIÓTÓL A VÁSÁRLÓKIG

    Ideáljaink és a gyártásunkkal kapcsolatos büszkeségünk továbbra is biztosítja, hogy járműveink a tervezéstől, a fejlesztéstől és a gyártástól a használatig minden szakaszban a legmagasabb minőséget, tartósságot és környezetvédelmi teljesítményt nyújtsák.

  • MINŐSÉG, TÖRTÉNELEM ÉS HAGYOMÁNYOK

    A Toyota a kezdetektől fogva a magas minőséget helyezi előtérbe termékei és szolgáltatásai terén. Az évek során olyan elveket és folyamatokat vezettünk be, amelyek biztosítják, hogy minőségünk folyamatosan javuljon.