Küldetésünk, hogy a lehető legkisebbre csökkentsük a vásárlók által tapasztalt kellemetlenségeket, ezért a minőséget ügyfeleink határozzák meg. A Kaizen igazi szellemében ez a küldetés soha nem ér véget.
ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE
Ügyfeleink a legfontosabbak, akikre hallgatnunk kell, ha meg szeretnénk érteni, mit jelent a Toyota minősége. Független véleményük és autóikkal kapcsolatos tapasztalataik elárulják nekünk, hogy a minőség terén meghatározott céljaink teljesülnek-e. Visszajelzéseik valós információkkal látnak el bennünket, amelyekre szükségünk van a fejlesztésekhez és az egyre jobb autók gyártásához.
Mindig készek vagyunk meghallgatni ügyfeleink véleményét, és ugyanolyan figyelmet fordítunk a kritikára, mint a dicséretre. A minőség nem csak az általunk szállított termékekre vonatkozik, hanem az összes üzleti tevékenységünk során és minden "belső" ügyfelünk számára végzett munkánk minőségére is.