Autóinkat és szolgáltatásainkat Európa-szerte értékesítjük, de az egyes országokban más és más módon forgalmazzuk őket és tartjuk a kapcsolatot ügyfeleinkkel. Nemzeti marketing- és értékesítési vállalataink és márkakereskedőink az egyes piacoknak megfelelő módon lépnek kapcsolatba az emberekkel.
NEMZETI MARKETING- ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI VÁLLALATOK
Az Európát alkotó különböző országok gazdag sokszínűsége kihívást jelent minden olyan vállalat számára, amely ebben a régióban tevékenykedik. Nemzeti marketing- és értékesítési vállalatainknak (NMSC) figyelembe kell venniük a kultúra, a nyelv és az üzleti élet számos sajátosságát, miközben biztosítaniuk kell, hogy ügyfeleinknek következetesen magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk. A 28 európai NMSC-nk nemzeti szinten számos feladatot lát el, beleértve a termék- és marketingstratégiát, a műszaki támogatást, az ügyfélkapcsolatokat, valamint a kiskereskedelmi hálózatunk fejlesztését és támogatását.