Nyolcszoros hurrá a hibrid hajtásnak!

A Toyota már több mint 8 millió hibridet értékesített

Tizennyolc évvel legelső hibridünk, a Prius bemutatása után büszkén jelenthetjük be, hogy a Toyota hibridek értékesítése újabb fontos mérföldkőhöz érkezett, hiszen a globális eladások meghaladják a nyolcmilliós darabszámot.

/

Jelenleg egyértelműen vezető szerepet töltünk be a hibridek európai értékesítésében és gyártásában: a kontinensen eladott alternatív hajtású járművek több mint 50 százaléka Toyota hybrid - vagyis minden más márka hibrid, plug-in hybrid vagy elektromos hajtású modelljének összesített értékesítését sikerült túlszárnyalnunk.

Az európai piac legfontosabb szegmenseiben elfogadottá vált a hibrid hajtás, amit az is igazol, hogy 2014-ben az eladott Auris modellek 55 százaléka volt hibrid, s a Yaris esetében is 33 százalék volt ez az arány.

A Toyota Globális Jövőképének filozófiája alapján elköteleztük magunkat, hogy egyre jobb autókat és szolgáltatásokat kínálunk vásárlóinknak, s a hibrid hajtású járművek fontos szerepet játszanak az autók mai és jövőbeli környezeti hatásának csökkentésében.

A számítások szerint a Toyota hybridek eddig 58 millió tonna CO2-kibocsátás és 22 milliárd liter üzemanyag-fogyasztás megtakarításához járultak hozzá világszerte.

Az elkövetkező években újabb hibrid járműveket mutatunk be, és innovatív autóink továbbra is fontos szerepet játszanak majd a környezeti terhelés mérséklésében, miközben kellemes vezetési élményt kínálnak tulajdonosaiknak.

egymillió eladott hybrid európában
Az Ön cookie-beállításai

Honlapunkon cookie-kat használunk, hogy minél színvonalasabb szolgáltatást tudjunk nyújtani. Ha ez Önnek megfelel, kérjük változatlanul használja tovább honlapunkat, vagy ide kattintva nézzen utána, hogyan tudja módosítani cookie-beállításait.

Kérjük, a megfelelő jelölőnégyzet kiválasztásával jelezze, amennyiben ehhez hozzájárul, vagy a kiválasztás visszavonásával jelezze, amennyiben nem járul hozzá:

Erősíti a Toyota honlap biztonságát, és biztosítja az Ön számára a honlap alapszolgáltatásait.

Az általunk nyújtott szolgáltatásokat javítja, azok általános teljesítményének elemzésével, felmérésével és folyamatos ellenőrzésével.

Emlékszik az Ön belépési adataira, és bizonyos választások megjegyzésével javítja az Ön felhasználói élményét.

Lehetővé teszi a teljes élményt, rögzíti az Ön által meglátogatott oldalakat, vagy az Ön tartózkodási helyéhez közeli szolgáltatásokat kínál. Ezek folytán Ön célzott hirdetéseket láthat a Toyota honlapján és az azon kívül meglátogatott egyéb webhelyeken is.