A Toyota március 5-én, a 2019-es Genfi Autószalonon rendezi meg az új GR Supra GT4 tanulmányautó világpremierjét. Ez a formai és műszaki tanulmány azt villantja fel, hogyan fejleszthető a nemrégiben bemutatott, ötödik generációs Supra sportkocsi-legenda egy vérbeli versenygéppé a nemzetközi GT4 futamokhoz, elérhető és megfizethető alternatívaként a privát versenyzők és a kisebb csapatok számára, ahogyan az már több sikeres Toyota-modell esetében (így például a GT86 esetében) is bevált.
Az országúti használatra szánt Toyota GR Supra számos olyan értéket hordoz, amelyek ígéretes alapnak számíthatnak a GT4 futamok világában; ilyen például az autó tökéletes tömegelosztása, kétüléses kabinja, rendkívül merev és könnyű karosszériája, hátsókerékhajtása és kifejezetten alacsony súlypontja. A rövid tengelytávolság és a széles nyomtáv kombinációja éppen az ideális 1,55 arányt, vagyis az ‘arany középutat’ adja ki a remek menetstabilitáshoz és fordulékonysághoz. Mindezek értékes tulajdonságnak számítanak egy olyan versenysorozatban, ahol a szabályok teljesítmény-számításokat is tartalmaznak, hozzáigazítva az autó tömegét a motor teljesítményéhez.