A magában akkor már egy ideje a zöld autóra váltás gondolatát érlelő, nemzetközi szinten is egyre elismertebb énekes és a Toyota egymásra találását hamarosan márkanagyköveti felkérés is követte, Viktor több, a környezetbarát hibrid elektromos hajtást minden korábbinál népszerűbbé tevő C-HR megismertetését célzó kampányban is szerepet kapott, láthattuk TV-szpotokban, óriásplakátokon, és hallhattuk rádióban egyaránt. Az üzenetek hitelességét nagyban alátámasztotta az, hogy Viktor az elmúlt másfél évben meggyőződéses zöld autós lett, mint mondja, nem is tudna már elképzelni más meghajtású autót.
Király Viktor „Király utca” című szerzeménye a Budapest Dal 2018 pályázatára íródott, amellyel a számos slágert jegyző népszerű előadó ismét egy lüktető ütemű, fülbemászó dallammal szólítja meg a közönséget. A sármos énekes-dalszerző a Fővárosi Önkormányzat által meghirdetett Budapest Dal 2018 pályázatán belül felkért előadók egyike volt, ahol a feladat az volt, hogy a szerzők igyekezzenek megragadni egy számukra emlékezetes budapesti élményt, hangulatot. A nyári életérzést árasztó „Király utca” abszolút slágergyanús szerzemény, amelynek klipjében Viktor a Európa legnépszerűbb bulinegyedének ikonikus utcáján és annak környékén andalog.
