Király Viktor:

csak a hibrid

2018-06-19

Hazánk egyik legnépszerűbb zenei előadója, a számos ismert slágert jegyző Király Viktor a napokban jelentkezett vadonatúj, Király utca címre hallgató magyar nyelvű slágerével. Az ennek kapcsán folytatott beszélgetés során azonban nem csak a dalról mesélt, hanem arról is, mennyire átformálta mindennapjait a környezetbarát gondolkodás. Viktor alig másfél évvel ezelőtt, egy Toyota C-HR-ben ült először sofőrként környezetbarát hibrid elektromos autóban, ami első látásra szerelemnek bizonyult.

A magában akkor már egy ideje a zöld autóra váltás gondolatát érlelő, nemzetközi szinten is egyre elismertebb énekes és a Toyota egymásra találását hamarosan márkanagyköveti felkérés is követte, Viktor több, a környezetbarát hibrid elektromos hajtást minden korábbinál népszerűbbé tevő C-HR megismertetését célzó kampányban is szerepet kapott, láthattuk TV-szpotokban, óriásplakátokon, és hallhattuk rádióban egyaránt. Az üzenetek hitelességét nagyban alátámasztotta az, hogy Viktor az elmúlt másfél évben meggyőződéses zöld autós lett, mint mondja, nem is tudna már elképzelni más meghajtású autót.

Király Viktor „Király utca” című szerzeménye a Budapest Dal 2018 pályázatára íródott, amellyel a számos slágert jegyző népszerű előadó ismét egy lüktető ütemű, fülbemászó dallammal szólítja meg a közönséget. A sármos énekes-dalszerző a Fővárosi Önkormányzat által meghirdetett Budapest Dal 2018 pályázatán belül felkért  előadók egyike volt, ahol a feladat az volt, hogy a szerzők igyekezzenek megragadni egy számukra emlékezetes budapesti élményt, hangulatot. A nyári életérzést árasztó „Király utca” abszolút slágergyanús szerzemény, amelynek klipjében Viktor a Európa legnépszerűbb bulinegyedének ikonikus utcáján és annak környékén andalog.

Toyota RAV4 Hybrid :: Király Viktor

„A Király utcához mindig is kötődtem, már jóval azelőtt, hogy a fiatalok centrumává vált volna Budapesten. Valamiért vonzott az onnan áramló kissé hipszter hangulat, a pezsgő élet. Nagyon örülök, hogy felfedezték ennek az utcának a szépségét és ilyen közkedvelt része lett a fővárosnak.” - meséli a soul-funk-pop műfajban alkotó Viktor, akinek karrierje az elmúlt nyolc évben folyamatosan felfelé ível - kicsit több, mint egy hónapja a Papp László Budapest Sportarénában James Blunt előtt lépett színpadra egy akusztikus szettel.

A szemfüles nézőnek észre veheti, hogy a klipben egy pillanatra feltűnik az egyik környékbeli épületen jó ideje látható „I love hybrid’ üzenetet hordozó Toyota fényreklám. A kérdésre, hogy ez mennyire volt tudatos/szándékos, Viktor így felel:

„Sikeres együttműködésünk a Toyotával másfél évre tekint vissza, ami különösen izgalmas számomra, mert eddig sosem köteleztem el magam egyetlen márka mellett sem. A Toyota környezetbarát hibrid elektromos technológiája, amelyet napi szinten is alkalmam van megtapasztalni, olyan üzenet, amelyet büszkén vállalok fel. El is fogadtam a Toyota felkérését, hogy a Toyota hibrid technológiájának nagyköveteként teszek meg mindent annak érdekében, hogy felhívjam a figyelmet ezeknek az értékeknek a fontosságára. A klipben ugyanakkor nem terveztem szerepeltetni semmilyen erre utaló motívumot, a messziről látható Toyota hibrid fényreklám az utcán tűnt fel, akkor viszont arra gondoltam, jó ötlet volna egy snitt erejéig belevenni a klipbe.”

A hat nap alatt már több, mint 30 000 megtekintést hozó klip az alábbi linken tekinthető meg:

Viktorral beszélgetve az ember egyébiránt egyértelműen érzi, hogy valóban a városi közlekedés során akár 50-70%-ban tisztán elektromos üzemben, károsanyagkibocsátás és fogyasztás mentesen futást lehetővé tevő hibrid elektromos technológia híve lett. A fentiek egyúttal megmagyarázzák azt is, hogy miért volt az utóbbi időben többször a világ legzöldebb autógyártójának tartott, és a hazai zöldautó értékesítéseket is vezető Toyota egy másik modelljében, egy RAV4-ben látható.

Toyota RAV4 Hybrid :: Király Viktor
Toyota RAV4 Hybrid :: Király Viktor

Az erre vonatkozó kérdésre válaszul Viktor elmondta, hogy bár imádta a trendi és futurisztikus vonalvezetésű C-HR-t (amelynek népszerűsítéséért, és a fiatalabb célközönséggel való megismertetéséért a Toyota és a Lexus márkák magyarországi kommunikációs vezetője, Varga Zsombor elmondása szerint is nagyon sokat tett), a gyakori fellépésekre való, zenekarral történi utazásokhoz praktikusabb számára a nagyobb méretű SUV.

Toyota RAV4 Hybrid :: Király Viktor
Toyota RAV4 Hybrid :: Király Viktor

Tudjon meg többet

Az Ön cookie-beállításai

Honlapunkon cookie-kat használunk, hogy minél színvonalasabb szolgáltatást tudjunk nyújtani. Ha ez Önnek megfelel, kérjük változatlanul használja tovább honlapunkat, vagy ide kattintva nézzen utána, hogyan tudja módosítani cookie-beállításait.

Kérjük, a megfelelő jelölőnégyzet kiválasztásával jelezze, amennyiben ehhez hozzájárul, vagy a kiválasztás visszavonásával jelezze, amennyiben nem járul hozzá:

OK