Akciók Tesztvezetés Márkakereskedő keresése Állítsa össze a saját autóját!

A Toyota GT86 CS-R3 Németországban debütál a rali világbajnokságon

Az új TMG raliautó az ADAC Német Ralin lép először a nagyközönség elé

Az első lépések

Csaknem egy évnyi fejlesztést követően a TMG az augusztus 21-24. között, Trier környékén zajló Német ralin veti be először a CS-R3-at, mint felvezető autót. A versenyautó nem vesz részt a versenyben, ám minden szakaszt kipróbálva ellenőrzi azok biztonságát és pillanatnyi állapotát és így fontos szerepet tölt be a rali során.

A TMG úgy döntött, hogy a pilóták és a rajongók örömére hátsókerék-hajtású versenyautóval tér vissza ralis gyökereihez, olyan legendás modellek előtt tisztelegve, mint a látványos Celica Twin Cam Turbo (TA64), a nyolcvanas évek raligyőztes versenyautója.

Ez a döntés tökéletesen igazodik a TOYOTA globális „Újra beleszeretsz a vezetésbe!” szlogenjéhez, valamint a vállalat azon célkitűzéséhez, hogy minél szélesebb körben támogassa az alulról jövő motorsport-kezdeményezéseket.

A CS-R3-at Isolde Holderied, az egykori világbajnok pilótanő vezeti majd. Egyik legfontosabb feladata az lesz, hogy kiértékelje a prototípust, ezzel hozzásegítve a mérnököket a végső műszaki adatok meghatározását megelőző finomítások végrehajtásához. Ez elengedhetetlen az R3-as homologizációjához.

A hatfokozatú, szekvenciális sebességváltó és a részlegesen önzáró hátsó differenciálmű igazi versenyhangulatot teremt; a módosított 2,0 literes boxermotor várhatóan 240-250 lóerőt ad majd le.

A CS-R3 (kit formájában) 2015 már 2015 első negyedévében elérhető lesz a privát ügyfelek és TOYOTA márkakereskedések számára. Segítségével az érdeklődők költséghatékonyan élhetik át a raliversenyzés élményét, a helyi futamoktól kezdve akár a WRC-ig.

„Izgalmas hírek ezek a TMG és reményeim szerint a rali világa számára. Mindenképpen nagy látványosságnak ígérkezik, amint egy vadonatúj hátsókerék-hajtású rali versenyautó elsőként gördül el a rajttól. Fontos leszögeznünk, hogy az a GT86 CS-R3, amellyel Isolde végigmegy a Német rali szakaszain, még nincs kész: ahhoz, hogy befejezzük a fejlesztési programot, szükségünk lesz a Német ralin begyűjtendő adatokra. Éppen ezért a verseny fontos állomás lesz a GT86 CS-R3 történetében, egyben jól láthatóan jelzi reménybeli ügyfeleink számára, hogy a projekt jó ütemben halad a megvalósulás felé” - mondta Nico Ehlert, az ügyfél motorsport program főmérnöke

A CS-R3 újabb izgalmas példája annak, milyen autók születnek a Toyota globális „Újra beleszeretsz a vezetésbe!” szlogenjének szellemiségében.

E-Jogi nyilatkozatunk

Honlapunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk Önnek.
ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT