Márkakereskedéseink, szakszervizeink továbbra is azért dolgoznak, hogy Ügyfeleink biztonságos autózás mellett őrizhessék meg mobilitásukat mindennapi életükhöz vagy segítségnyújtáshoz vagy munkavégzéshez. A nyitva tartási idővel kapcsolatban kérjük érdeklődjön márkaszervizeinkben!

Hogyan működünk a COVID-19 járvány alatt

Márkakereskedéseink, szakszervizeink továbbra is azért dolgoznak, hogy Ügyfeleink biztonságos autózás mellett őrizhessék meg mobilitásukat mindennapi életükhöz vagy segítségnyújtáshoz vagy munkavégzéshez. A nyitva tartási idővel kapcsolatban kérjük érdeklődjön márkaszervizeinkben!

A Toyota a koronavírus-fertőzés terjedésének megelőzésére magyarországi márkakereskedő- és márkaszerviz hálózatában az alábbi óvintézkedéseket irányozza elő:

Szükséges távolság megtartása
  • A szóbeli üdvözlési formák mellől a kézfogás elhagyása, Ügyfeleinket is erre kérve.
  • Munkatársaink fokozott figyelme a javasolt minimum 1,5 m távolság megtartására.
  • Az ügyfélváró foteljeinek egymástól távolabb történő elhelyezése.
Fokozott higiénia, fertőtlenítés
  • Az ügyféltérben lévő asztalok, ajtókilincsek, illetve mellékhelyiségek folyamatos fertőtlenítése.
  • Fertőtlenítő szer kihelyezése minden asztalra a koronavírus járvány idejére.
  • Egyszer használatos ülésvédő, kormányvédő és sebességváltókar védő fólia elhelyezése minden ügyfél gépkocsijában.
  • Minden szervizen megjelent gépkocsi külső és belső kilincseinek, indítókulcsának átadás előtti fertőtlenítése.
  • A szalonban lévő bemutató autók fertőtlenítése minden megtekintés után (kormány, műszerfal, kilincsek, kezelő szervek).
  • A tesztautók és csereautók fertőtlenítése minden használat után (kormány, műszerfal, kilincsek, kezelő szervek).
Tesztvezetés
  • Ügyfél által egyedül megvalósítható tesztvezetés, előzetes egyeztetés alapján. Kontaktus nélküli ügymenet
  • Bankkártyás fizetés, illetve előzetes megállapodás esetén átutalással történő fizetés preferálása.
  • Elektronikus aláírás elfogadásának lehetősége a szerződéskötéshez.
  • Új autó röviden kivitelezett átadása kültéren, vagy előzetes megállapodás szerint az ügyfél otthonánál, egy értékesítővel
  • „Második átadás” részletesen, a járványhelyzet megszűnése után.
Online Toyota Autószalon megnyitása
  • Online Toyota Autószalon, az értékesítési folyamat minden lépése az Ügyfél fizikai jelenléte nélkül innovatív eszközökkel (az Átadás kivételével).

Az ügymenet helyi részleteiről érdeklődjön márkakereskedéseinkben, márkaszervizeinkben! A szigorodó kormányzati intézkedéseket figyeljük, azokhoz naprakészen igazodunk!

#maradjotthon

A leggyakoribb kérdések és válaszok

1. Nyitva vannak a Toyota márkakereskedések? Tudok új Toyotát vásárolni?

Igen, márkakereskedéseink a megszokott módon nyitva vannak, bár az ideiglenes óvintézkedések bevezetése miatt szigorúan korlátozzuk, hogy egyszerre hány ember látogathat el a létesítménybe. Azt javasoljuk, lépjen kapcsolatba kereskedőinkkel online, és látogasson el virtuális bemutatótermünkbe. Igen, vásárolhat új autót; lépjen kapcsolatba valamelyik kereskedőnkkel, aki elmagyarázza ennek módját.

2. Hogyan léphetek kapcsolatba egy Toyota márkakereskedővel és ismerhetem meg az érvényes ajánlatokat anélkül, hogy kilépnék az otthonomból?

Jelenlegi ajánlataink megismeréséhez látogasson el a Toyota Online Bemutatótermébe, válassza ki a listáról valamelyik Toyota márkakereskedést, és videohívással lépjen kapcsolatba kereskedőnkkel. Kitölthet egy kapcsolatfelvételi nyomtatványt is, amit elküldhet az Ön által választott márkakereskedésbe, ahonnan egy értékesítőnk a lehető leghamarabb megkeresi Önt.

Márkakereskedőink mindegyik kommunikációs megoldás segítségével végigkísérhetik Önt egy virtuális sétán a bemutatóteremben, így alaposan megszemlélheti a kiválasztott autót, beszélgethet a műszaki adatokról, tesztvezetést kérhet, és megbeszélheti az összes fontos részletet.

3. Kipróbálhatok egy új Toyotát? Fertőtlenítik az autókat?

Ha tesztvezetést szeretne kérni, lépjen kapcsolatba valamelyik hivatalos Toyota márkakereskedéssel. A tesztvezetés módjáról az egyes márkakereskedések egyénileg döntenek. Némelyikük kölcsönadja az autót a vásárlónak, aki így egyedül ül a járműben. Minden bemutató autónkat teljes körűen fertőtlenítjük, mielőtt átadnák azokat vásárlóinknak.

4. Még a járvány kitörése előtt rendeltem egy új Toyotát. Számítsak késedelemre?

Ha a helyzet megengedi, minden megrendelést a megszokott módon teljesítünk. Minden olyan vásárlónak, aki új járműve átvételére készül, egy előzetesen egyeztetett időpontban kell érkeznie. A megrendelés teljesítésének megerősítéséhez kérjük, lépjen kapcsolatba a Toyota márkakereskedéssel. Ha késés vagy más probléma merül fel, munkatársunk azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot, és friss információkkal látja el Önt.

A jelenlegi óvintézkedések miatt Ön nemcsak a márkakereskedésben veheti át autóját, hanem egy másik, Ön által kiválasztott helyen is (például az otthonában). Kérjük, lépjen kapcsolatba helyi Toyota márkakereskedésével, és beszéljék meg ennek részleteit!

5. Esedékes az autóm időszakos átvizsgálása. Változott valami a Toyota márkaszervizek működésében?

A Toyota márkaszervizek némileg korlátozottan működnek, de ettől függetlenül minden műszaki ellenőrzést lefolytatunk, vagyis elvégezzük a munkát ügyfeleink autóján, és kicseréljük az elhasználódott alkatrészeket. Azt javasoljuk, hogy mindenki vegye fel a kapcsolatot hivatalos Toyota márkakereskedésével, és foglaljon időpontot a következő teljes szervizre.

Az Ön cookie-beállításai

Honlapunkon cookie-kat használunk, hogy minél színvonalasabb szolgáltatást tudjunk nyújtani. Ha ez Önnek megfelel, kérjük változatlanul használja tovább honlapunkat, vagy ide kattintva nézzen utána, hogyan tudja módosítani cookie-beállításait.

Kérjük, a megfelelő jelölőnégyzet kiválasztásával jelezze, amennyiben ehhez hozzájárul, vagy a kiválasztás visszavonásával jelezze, amennyiben nem járul hozzá: