MIRAI TANULMÁNY
Tanulmányautó.
A nulla károsanyag-kibocsátású üzemanyagcellás autó új generációja.
A 2014-ben bemutatott első generációs Toyota Mirai bebizonyította, milyen lehetőségeket rejt a hidrogén a tiszta energia és a fenntartható mobilitás szempontjából, hiszen az autó hatótávolsága és feltankolási ideje ugyanolyan, mint egy hagyományos járműé – miközben az emissziója kizárólag víz. A Mirai tanulmányautó a második generációs Mirai fejlesztésének végső fázisát testesíti meg. A teljes egészében áttervezett Mirai újabb fontos lépést jelent az üzemanyagcellás járművek (FCEV-k) megjelenése és a hidrogénalapú társadalom létrejötte felé, hiszen hatótávolsága sokkal nagyobb, menetteljesítménye élvezetesebb, formavilága elegáns és sportos, utastere pedig tágasabb és kényelmesebb.
Hajtási rendszer
Hátsókerékhajtás
Hatótávolság
30 százalékkal nagyobb
Utasok száma
5
Stílusos és modern autó, még élvezetesebb vezetési élménnyel.
A Toyota olyan autóvá akarta formálni a Mirait, amit az emberek nap mint nap örömmel vezetnek, és aminek érzelemgazdag és tetszetős formavilága, dinamikus, élvezetes menetteljesítményei mosolyt csalnak az ember arcára. A Mirai tanulmány mélyre húzott vonalai, elegáns arányai, kecses, feszes karosszériája, valamint nagyméretű, 20 colos kerekei erőteljes, karakteres megjelenést sugároznak. Az újonnan kifejlesztett Force Blue Multiple Layers fényezés több színrétegből épül fel, így kivételes ragyogást és mélységet kölcsönöz. Az utastér szinte körülöleli a vezetőt, letisztult, modern hangulatú, ugyanakkor otthonos és kényelmes környezetet teremtve.
Sokkal jobb menetteljesítmény.
A Toyota legújabb padlólemezét már a kezdetektől úgy tervezték, hogy minden hajtáslánchoz – így az üzemanyagcellákhoz is – alkalmazható legyen, ezért a Mirai tanulmányautó felépítménye merevebb lett, ami hozzájárul ahhoz, hogy az autó készségesebben reagál a gáz- és kormányparancsokra. Az új platform súlypontja is lejjebb került, így a Mirai még élvezetesebben és lendületesebben vezethető. Az üzemanyagcellás rendszer továbbfejlesztése nemcsak hosszabb hatótávolságot jelent, hanem lineárisabb és zökkenőmentesebb gyorsítást is. A kormányzás még a kanyargós utakon is könnyű és pontos, a nyílt úton pedig a vezető minden sebességtartományban érzi, hogy komoly erőtartalékok állnak rendelkezésére.
Az FCEV-technológia új mérföldköve.
Az új generációs Mirai üzemanyagcellás rendszerét (így az üzemanyagcella-köteget is) teljesen áttervezték, ami jelentős teljesítménynövekedést eredményezett. A hidrogéntároló kapacitás növelésének és egyéb megoldásoknak köszönhetően az első modellgenerációhoz képest mintegy 30 százalékkal nőtt a hatótávolság.
Az Ön cookie-beállításai

Honlapunkon cookie-kat használunk, hogy minél színvonalasabb szolgáltatást tudjunk nyújtani. Ha ez Önnek megfelel, kérjük változatlanul használja tovább honlapunkat, vagy ide kattintva nézzen utána, hogyan tudja módosítani cookie-beállításait.

Kérjük, a megfelelő jelölőnégyzet kiválasztásával jelezze, amennyiben ehhez hozzájárul, vagy a kiválasztás visszavonásával jelezze, amennyiben nem járul hozzá: