Gyakran ismételt kérdések

Elérhetőségek

Hivatalos Toyota márkakereskedés & márkaszervizek elérhetősége:

TOYOTA CENTRAL EUROPE - HUNGARY KFT. - Toyota gépkocsik forgalmazójának elérhetősége:

Cím:
Toyota Central Europe - Hungary Kft.
2040 Budaörs, Budapark, Keleti 4.

Telefon (ingyenes szám): +36 80 470 470
(munkaidőben: H-CS 8.00-16.30, P 8.00-16.00)

Emailt: infohu@toyota-ce.com

Toyota gépkocsi vásárlásával kapcsolatos információk

Toyota gépkocsit szeretnék vásárolni

A https://www.toyota.hu/ modellek menüpont alatt megtalálja az elérhető és a hamarosan megjelenő modell kínálatot.

Meg van a kiválasztott modell. Mi a további teendőm?

Honlapunkon elérhető a modellenként konfigurátor, mellyel összeállíthatja saját modelljét, ezt követően a kapott kóddal Toyota márkakereskedésben van lehetősége jelezni a vásárlási szándékát.

Árajánlatot szeretnék kérni új Toyota modell vásárlásával kapcsolatosan

Mindenekelőtt szeretnénk megköszönni Önnek, hogy a Toyota márka mellett döntött.

A közvetlen értékesítési tevékenységet a Toyota márkakereskedők végzik. Kérjük, hogy az új autó vásárlására vonatkozó ajánlatkéréssel forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez személyesen vagy online az alábbi linken:

Online Toyota autószalon

Az alábbi linken az adatlap kitöltésével bejelentkezhet Toyota márkakereskedőjéhez, ahol részt vehet egy virtuális szalonlátogatáson. Értékesítési tanácsadóink segítségével, online videohívás keretében tekintheti meg az Ön által kiválasztott modellt:

Nagycsaládos kedvezményről

A következő modellek 7 üléses változataira jár a nagycsaládos kedvezmény: Proace Verso, Proace City Verso, Highlander és Land Cruiser.

Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal az Önhöz legközelebb lévő Toyota márkakereskedéshez.

Toyota Minősített Használt

Akciós Toyota modellek

A https://www.toyota.hu/ Akciók menüpont alatt megtalálhatja az aktuális, ideiglenes, szezonális ajánlatokat.

Hogyan véglegesíthetek egy adott modellre vonatkozó árajánlatkérést?

A weboldalon a modellek aloldalain vagy a konfigurátorokat listázó oldalon válassza ki melyik modell iránt érdeklődnik és kezdje el az autó konfigurását. Válasszon felszereltséget, motort, színt, kereket, extra csomagokat, kiegészítőket majd kattintson az "Összegzés és mentés" gombra. Ezután lementheti a saját fiókjába az összeállított autót vagy PDF-ként letöltheti és elviheti a kiválasztott márkakereskedésbe.

A konfigurátorban szereplő végső ár tekinthető ajánlatnak?

A konfigurátorban feltűntetett végső kalkuláció tájékoztató jellegű, minden esetben egyeztessen a Márkakereskedővel az Ön által választott modell és felszereltség végső áráról és a finanszírozási lehetőségekről.

Finanszírozási lehetőségek

A Toyota Pénzügyi Zrt. elérhetőségei, szerződéssel kapcsolatos ügyintézés

CÍM
1134 Budapest, Lőportár utca 24.
Személyes ügyfélszolgálat:
Hétfő-Szerda: 8:00-16:30 óra között
Csütörtök: 8:00-17:00 óra között
Péntek: 8:00-16:00 óra között

TELEFON
+36 1 438 8787
Telefonos ügyfélszolgálat:
Hétfő-Szerda: 8:00-16:30 óra között
Csütörtök: 8:00-20:00 óra között
Péntek: 8:00-15:00 óra között

E-MAIL
ugyfelszolgalat@toyota-fs.hu

Milyen finanszírozási ajánlatok érhetők el?

Hogyan tudom kiszámolni a havi részletet?

Mik a különbségek az egyes finanszírozási típusok között?

Milyen feltételekkel köthető Toyota finanszírozás?

Mik a hiteligénylés lépései?

Hol érhetők el a finanszírozáshoz kapcsolódó dokumentumok/nyomtatványok?

Mit jelent a Toyota Easy program?

A Toyota ÉrtékŐr program miért nem elérhető?

A Toyota ÉrtékŐr program 2021. augusztustól Toyota Easy néven érhető el változatlan feltételek mellett.

Milyen feltételekkel vehető igénybe az NHP Hajrá! program?

Az NHP programhoz hasonló kedvezményes finanszírozás a Széchényi Kártya Programot működtető KAVOSZ által szeptembertől elérhető (Széchenyi Lízingkonstrukció), mely a Toyota Pénzügyi Zrt.-nél is igényelhető.

Nem tudom fizetni vagy nehézséget okoz a havi törlesztő részletetek fizetése

Mit kell tudni a fizetési moratóriumról? Meddig tart a moratórium?

Flotta kedvezmény & Diplomata kedvezmény

Ki jogosult Diplomata kedvezményre?

Diplomata kedvezményre a külföldön szolgálatot teljesítő Magyar állampolgárságú, diplomata státusszal rendelkezők és Magyarországon szolgálatot teljesítő külföldi diplomaták jogosultak.

Mi az a diplomata kedvezmény?

Diplomata státuszú ügyfeleinknek ÁFA és Regisztráció adó mentes vásárlási lehetőséget biztosítunk, egyedi kedvezmények mellett.

Kit kereshetek ha Toyota gépkocsit szeretnék vásárolni diplomata kedvezménnyel?

Egyéni vállalkozóként milyen feltétellel vásárolhatok Toyota gépkocsit?

Egyéni vállalkozóként is részesülhet flottatámogatásban egy autó vásárlása esetén is, ennek feltétele a folyamatos min. 1 éves egyéni vállalkozói jogviszony és az igazolt pénzügyi tevékenység az egyéni vállalkozásában.

Őstermelőként kaphatok kedvezményt?

Csak abban az esetben ha tagja a Nemzeti Agrárgazdasági kamarának

Taxisként milyen feltételekkel vásárolhatok Toyota gépkocsit?

Kidolgozott taxis és személyszállító vállalkozói programunk van, ennek feltételeit honlapunkon is megtalálja https://www.toyota.hu/flotta/egyedi-programok/taxisok. Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal Toyota márkakereskedéshez.

Minden modellre jár flotta kedvezmény?

A GR Yaris és Supra kivételével minden modellre érvényesíthető a flottakedvezmény. Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal Toyota márkakereskedéshez.

Tartós bérletben vagy lízingben szeretnék autót vásárolni, lehetséges ez?

Az aktuális feltételek megismeréséhez, ajánlatért forduljon bizalommal az Önhöz legközelebb lévő Toyota márkakereskedéshez.

Több gépkocsit szeretnék vásárolni, kivel tudok egyeztetni?

Toyota Professional

Mi az a Toyota Professional?

Toyota Professional: haszongépjárművek és személyszállító változatukkal kapcsolatos termékek és szolgáltatások széles köre, amelyeket kifejezetten úgy alakítottunk ki, hogy olyan módon segítsék vállalkozása működését, ahogyan azt Ön a Toyotától elvárja.

Hol találok bővebb tájékoztatót a Toyota Professional-ről?

Milyen szolgáltatásokat kínál a Toyota Professional?

A Toyota Professional egy márka, mely biztosítja Önnek, hogy az ügyintézés során szakképzett és minősített értékesítő kollégák segítik Önt. Lehetőség van csereautó igénybevételére, amennyiben nem tudja nélkülözni a szervizre váró, vagy meghibásodott gépjárművét. Az értékesítési folyamat során lehetősége van a Toyota Professional modelleket egy erre dedikált külső bemutató területen megtekinteni és kipróbálni. A Toyota Professional szolgáltatások közé tartoznak még az átalakítási megoldások is, legyen szó hűtőautóról, műhelyautóról, vagy a Hilux esetében Off-Road és Vadász csomagokról.

Hol találok bővebb tájékoztatót az elérhető felépítményekről, átalakításokról?

Modellenként a következő átalakítások érhetők el a kínálatunkban:

  • Proace Van: Hűtőautó, Műhelyautó, Raktérburkolatok, Kegyeleti átalakítás
  • Proace Verso: Akadálymentesített kisbusz
  • Proace City Van: Hűtőautól, Műhelyautó, Raktérburkolatok
  • Hilux: Off-Road csomag, Vadász csomag, Plató csomag

Az alábbi linken megtalálhatóak az átalakítási megoldások, részletek.

Biztosítás ( Toyota Casco)

Mi az a Toyota Casco?

A Toyota gépkocsik részére kifejlesztett Casco biztosítási termékek kiemelkedő kiszolgálási minőséget és kedvezőbb költségeket nyújtanak egy esetlegesen bekövetkezett káresemény esetén.

Hol tudok Toyota Casco biztosítást kötni?

Toyota Casco biztosítást minden Toyota márkakereskedésben köthet.

Milyen gépkocsira van lehetőség Toyota Casco biztosítást kötni?

Minden új és használt Toyota gépkocsira köthető Toyota Casco biztosítás. Biztosító partnereink: Aegon, Allianz, Generali és Uniqa.

Milyen típusú Toyota Casco biztosítások léteznek?

A Toyota kínál Toyota Casco biztosítást ügyfeleinek egyedi-privát biztosításként, flotta biztosításként, valamint a Toyota finaszírozással egybekötött integrált caso biztosításként is.

Milyen előnyökkel járnak a Toyota Casco biztosítások az ügyfeleknek?

A Toyota Casco biztosítások egy esetleges kár bekövetkezte esetén az alábbi előnyöket nyújtják:

  • Minimum önrész felezés
  • Avulásmentes térítés
  • Emelt javíthatósági határ
  • Újérték térítés
  • Kölcsöngépjármű térítés
  • Szervizbe szállítás
  • Aktív kárrendezés
  • Márkahűség biztosítás

Az egyes biztosítások különbözhetnek abban, hogy azok alap v. prémium termékek, illetve az egyes biztosítók ajánlatai is eltérhetnek részleteikben. Kérjük, keressen fel egy tetszőleges Toyota Márkakereskedést, ahol részletes infromációval tudnak szolgáltni a Toyota casco biztosításokról.

KI biztosítja a Toyota Casco terméket?

Toyota Casco esetén 4 féle biztosító Toyota Casco termékei közül választhat. Ezek: Aegon, Generali, Uniqa, Allianz.

Hol találok információt a Toyota Casco biztosításokról?

Az alábbi linken megtalálhatóak a biztosításokkal kapcsolatos főbb információk.

Aktuális és részletes infromációkkal a Toyota márkakereskedések tudnak szolgálni.

Kár esetén kihez fordulatok, ha Toyota Casco biztosításom van?

A káreseményt bejelentheti bármely Toyota márkaszervizben, illetve a Toyota információs vonal segítségével.

A Toyota információs vonal ingyenesen hívható telefonszámon nyújt segítséget Önnek a Toyota biztosítással kapcsolatos ügyek intézésében is: 06-80-470-470 (3-as Biztosítók menüpont alatt).

Megfelelőségi nyilatkozat/Certificate of Conformityt (COC)

Mi az a COC (Megfelelőségi nyilatkozat/Certificate of Conformity) dokumentum?

A COC a gépkocsi egyedi adatait, paramétereit tartalmazó dokumentum, amit az első forgalombahelyezéskor az eladótól a tulajdonos megkap. A dokumentum gazolja, hogy az adott gépjármű megfelel az EK szabványoknak és szabadon mozoghat az Európai Unión belül. A COC-ben a gyártó igazolja, hogy a jármű megfelel az EK által támasztott normáknak és követelményeknek. Tartalmazza pl. a jármű adatait, specifikációját , a gyártómű adatait, a típusjóváhagyási számot és egyéb adatokat.

Milyen modellekre van lehetőség COC dokumnetumot igényelni?

Tájékoztatjuk, hogy csak európai piacra gyártott modelleket illetően tudunk COC dokumentumot kiállítani, személyautók esetén 2004-es évjárattól, tehergépkocsi esetén 2010-es évjárattól.

Mennyibe kerül a COC dokumentum pótlása?

Magyarországon elsőként forgalomba helyezett gépkocsik esetén ingyenes. Magán vagy egyéb módon Magyarországra importált gépkocsiknál ügyintézési díjat kell fizetni. Kérjük érdeklődjön a Toyota Ügyfélszolgálatnál (infohu@toyota-ce.com) az aktuális díjról.

Hogyan kaphatok a gépkocsimhoz COC dokumentumot?

Ha pótolni kell az eredeti COC dokumentumot, a Toyota ügyfélszolgálata (infohu@toyota-ce.com) tud segíteni az alábbi adatok megadását követően:
  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Kezelési utasítás & visszahívási kampányok

Kezelési utasítást szeretnék a gépkocsimhoz.

Az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk a "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontot.

Nem találtam meg a keresett kezelési utasítást/könyvet a honlapon.

a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk a "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontot.

Ha a honlapon nem sikerült a kérdéses információt megtalálnia, kérjük küldje el az alábbi adatokat (infohu@toyota-ce.com) és hamarosan visszajelzünk Önnek:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, telefonszám)

Nem magyar nyelvű kezelési utasításra/könyvre van szükségem.

Az alábbi linken
https://www.toyota.hu/tme#/my-toyota/eManual
a 2012-es gyártási évtől kezdve megtalálhatók a Kezelési utasítások pdf formátumban egyéb európai nyelveken is. Ha alvázszámra nincs találat, javasoljuk kattintson az "Összes nyelv" kiválasztására és "Szeretnék keresést végrehajtani" menüpontra.

Mennyibe kerül a Kezelési utasítás?

A honlapunkon elérhető Kezelési utasítások díjmentesen letölthetők.

Egyéb, a honlapon nem található Kezelési utasítás elérhetősége és ára kérdésében kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Az elektornikus kezelési könyv számomra nem megfelelő. Szeretném azt könyv formájában is a gépkocsiban tartani.

Toyota gépkocsihoz Kezelési utasítást a Toyota márkakereskedésekben van lehetőség beszerezni díj ellenében. Előfordulhat, hogy a megrendelt Kezelési utasítás nincs készleten, így nyomdai gyártás esetén a megrendelés több időt vehet igénybe. A megrendeléshez szüksége lesz a gépkocsi 17 karakterű alvázszámára. Amennyiben egyéb kérédése lenne a nyomtatott Kezelési utasítás elérhetősége, illetve díjának megismerése kérdésben kérjük, forduljon a Toyota Ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Érintett-e a gépkocsim a Toyota által kiadott (xy) visszahívási kampányban? Mi a további teendőm?

A gépkocsija ellenőrzését az alábbi link segítségével tudja megtenni:

USA gépkocsik:

Ha valamilyen oknál fogva a rendszer nem tudja kezelni a megadott alvázszámot, kérjük küldje el az alábbi adatokat a Toyota ügyfélszolgálatára (infohu@toyota-ce.com):

  • Gépkocsi alvázszáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)
  • A visszahívási kampány elvégzése ingyenes.

Ha további információra van szüksége, vagy szeretne szerviz időpontot egyeztetni, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Önnel kapcsolatban álló Toyota Márkaszervizével!

Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:

Emissziós , fogyasztási norma, igazolások, adatok, dokumentum kérés

A forgalmi engedélyben hibás a gépkocsim emissziós norma kódja. Mi a teendő?

Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk emissziós kódot igazolni.

Kérjük, forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Nem európai országban forgalombahelyezett Toyota gépkocsira szeretnék emissziós és egyéb adatokat kapni.

Európán kívüli ország számára gyártott/specifikált Toyota gépkocsikra vonatkozó, forgalombahelyezéssel kapcsolatos és egyéb kereskedelmi (pl. felszereltség) adatokkal nem rendelkezünk, ezért emissziós kód vagy felszereltség igazolására vonatkozó dokumentum kiadására nem vagyunk jogosultak.

Az adóhatóság számára fogyasztási norma igazolást kell adnom. Mi a teendő?

Kérjük forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Csak a Toyota által az európai országok számára gyártott (európai specifikációjú) gépkocsikra tudunk ilyen dokumetumot kiadni.

Kell e fizetnem az igazolásért?

Kérjük, forduljon a Toyota ügyfélszolgálatához (infohu@toyota-ce.com) a dokumentum díjának megismeréséhez. A Toyota Central Europe Kft. által Magyaroroszágon forgalmazott gépkocsihoz a dokumentum ingyenes.

Gumiabroncs/keréktárcsa méretével kapcsolatosan van szükségem információra?

A gépkocsi gyári gumiabroncs és keráktárcsa méreti megtalálhatók a gépkocsi COC dokumentumában (Megfelelőségi nyilatkozat) Tyre/wheel rész alatt. Az érintett dokumentumot az első forgalombahelyezéskor az eladótól a vásárló megkapja. Pótlása : lásd COC (Megfelelőségi nyilatkozat) dokumentum menüpont.

Milyen gumiabroncs/keréktárcsa méretet kell figyelembe vennem, ha téli gumit szeretnék a gépkocsira?

A gépkocsi gyári gumiabroncs és keráktárcsa méreti megtalálhatók a gépkocsi COC dokumentumában (Megfelelőségi nyilatkozat) Tyre/wheel rész alatt. Az érintett dokumentumot az első forgalombahelyezéskor az eladótól a tulajdonos megkapja. Pótlása : lásd COC (Megfelelőségi nyilatkozat) dokumentum menüpont.

A gyári paraméterektől eltérő gumiabroncs és keréktárcsa adatairól (pl. téli gumiabroncs választása) a Toyota Ügyfélszolgálatától (infohu@toyota-ce.com) kaphat tájékoztatást az alábbi adatok megadásával:

  • Gépkocsi alvázsztáma (17 karakteres)
  • Tulajdonos adatai: (Név, email cím, telefonszám)

Vannak-e gyári előírások a teherautók rakterének módosítására?

Igen, a gyár meghatározza, hogy milyen paraméterek betartása mellett történhet a felépítmények kialakítása a tehergépkocsiknál. A szükséges dokumentumok a Toyota elektronikus szervizelési adatbázisában megtalálhatók: https://www.toyota-tech.eu/

Szervizelés, karbantartás, alkatrészek, tartozékok

Mikor és hol kell karbantartanom a gépkocsimat?

Ahhoz, hogy a gépkocsija hosszú ideig üzembiztosan tudjon működni, rendszeres karbantartásra van szükség (részletek a Passportban/ Szerviz és garancia füzetben).

Hol találhatok az autómra vonatkozó karbantartási infromációkat?

Karbantartási követelményekkel kapcsolatos leírás megtalálható a gépkocsi Kezelési utasításában és a Szerviz és garancia füzetben. Egyéb kérdésekben a Toyota Márkaszervizek készségesen állnak rendelkezésére. https://www.toyota.hu/dealers/index

Időszakos karbantartási intervallum.

A gyári előírás szerint kell elvégeztetni a gépkocsi üzembiztos használhatóságának biztosítása érdekében, amely a legtöbb Toyota modell esetén évente vagy 15 000 kilométerenként (amelyik hamarabb bekövetkezik) esedékes. Kérjük tájékozódjon a pontos időszakos karbantartási intervallumról a gépkocsihoz adott Szerviz és garancia füzetben. Az időszakos karbantartások után 1 éven keresztül ingyenesen biztosított az országúti segélyszolgálat (ez a szolgáltatás csak 12 évesnél fiatalabb Toyota gépocsik esetén vehető igénybe).

Milyen márkájú alkatrészeket, folyadékokat (olaj, fékfolyadék, hűtővíz, üa. és motorolaj szűrő stb.) használhatok a karbantartáshoz?

A gépkocsi hosszú ideig történő üzembiztos működéséhez és a gondtalan autózáshoz javasoljuk a Toyota gyári alkatrészek és folyadékok használatát.

A periódikus karbantartás során milyen km-nél és milyen időközönként kell cserélni alkatrészt?

A periódikus karbantartások során cserélendő / ellenőrizendő alkatrészekről és az intervallumokról részletes információt talál a gépkocsi Szerviz és garancia füzetében. Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor az alvázszám ismeretében keresse fel Márkaszervizünket vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

Milyen olajat tölthetek az autóm váltójába/motorjába/differenciálművébe/fékrendszerébe?

A karbantartáshoz használható folyadékokról a gépkocsi kezelési könyvében tájékozódhat.

Ha ez nem áll rendelkezésre, akkor az alvázszám ismeretében keresse fel Márkaszervizünket vagy lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal.

Akciós szervizműveletek.

A Toyota a 4 évnél idősebb gépkocsikra kidolgozta a 4+ Toyota Szervizprogramot. A program részleteiről az alábbi linken talál részletes információkat:
https://www.toyota.hu/szervizakcio/szervizcsomag_kedvezmeny.json

Az időszakos karbantartás után 1 éven keresztül ingyenesen biztosított az országúti segélyszolgálat (ez a szolgáltatás csak 12 évesnél fiatalabb Toyota gépocsik esetén vehető igénybe).

Emúlt az autóm 4 éves miért nincs rá akciós szervizművelet?

A www.toyota.hu / Toyota tulajdonosoknak / a 4+ Toyota Szervizprogram menüben található az aktuális modellek amik résztvesznek a programban. Csak az itt feltüntetett modellek vesznek részt. További információkért vegyék fel a kapcsolatot Márkakereskedésükkel.

Külfödről behozott autót be tud kerülni az akciós szervizműveletek programba?

Igen, de csak akkor ha európai piacra gyártották. Tengeren túli (USA) vagy öböl menti gépjárművek nincsenek benne a programban. A Toyota Márkaszerviz tudja regisztrálni az autót a rendszerben és regisztrálás után 1-2 nappal már érvényesíthető az autóra a kedvezményes alkatrész csomagok.

Eredeti Toyota alkatrészt szeretnék vásárolni.

Hogyan tudok pótkulcsot rendelni?

Gyári pótkulcsot elvesztés vagy tartaléknak lehet rendelni bármely hivatalos Márkaszervizben. A rendeléshez kell az ügyféltől autó alvázszáma, és a kulcs kulcskódja. Ha a kulcskód nincs meg, semmi gond mert a 2003-után gyártott autók kulcskódja a Brüsszeli központban magvan. Lekérni nem tudjuk de tudunk gyári kódra rendelni kulcsot zárbetétet. De ez csak akkor lehetséges, ha nem volt teljes zár szett csere az autón, mert akkor már nem érvényes a gyári kód rá.

Nem európai piacra gyártott autóhoz tud pótkulcsot vagy dugózárat rendelni?

Gyári kódra vágott kulcs, zárbetétét rendelése nem lehetséges, mert csak az európai piacra gyártott modellekhez tudunk rendelni pótkulcsot, dugózárat. Ezekhez az autókhoz csak nyerskulcsot lehet rendelni amit az ügyfélnek kell lemásoltatni egy kulcsmásolónál. zárbetétet is lehet rendelni, de nem a gyári kódra lesz kódolva, hanem kap az ügyfél új kulcsokat hozzá.

Megvásárolt pótkulcs nem indítja az autómat.

Ha az autóban van gyári indításgátló (azaz immobilizer), akkor a kulcsot fel kell tanítani az autóra a használat elött különben nem fogja indítani az autót a kulcs. Ezt csak Toyota Márkaszerviz tudja elvégezni. Kérjük vegyék fel a kapcsolatot velük.

Mennyibe kerül egy vágott kulcs vagy dugózár?

A Toyota és Lexus modelleket modelltől, évjárattól és felszereltségtől függően többféle kulccsal voltak értékesítve, emiatt konkrét árat nem tudunk megadni. Ár kérése esetén kérjük forduljon a Márkakereskedőinkhez, akik beazonosítják az autóját és pontos árat adnak a kulcs vagy zárbetét pótlásáról. Kulcspótlás esetén kalkulálni kell a kulcs rátanítási költségével is, ami modellenként eltérő a rátanítás módja és időtartalma miatt.

Mi az a kulcskód?

A kulcskód egy 5 karakterből álló betű és vagy számsor ami alapján a központ pótkulcsot vagy dugózárat tud készíteni az ügyfélnek. Ez a kód a kulcs vágási mintáját határozza meg.Ez által egy kész kulcsot kap az ügyfél rendeléskor az Ő saját autójára megvágatva.

Elvesztettem a kulcskódom hogyan lehet pótolni?

A kulcskód biléta egyedi és utólagosan pótolni nem lehetséges. Ha az ügyfél a kódra kiváncsi, akkor a a Brüsszeli központtól a gyári kódot (amivel a futószallagról lejött az autó), meg tudjuk kérdezni. Vegye fel a kapcsolatot az ügyfél a Márkaszervizzel.

Zárbetétet lehet cserélni?

Igen lehet, akár kulcskód alapján és akkor a zárbetét a gyári kulccsal fog működni, de lehet kulcskód nélkül is rendelni, ilyenkor az ügyfél kap egy dugózárat ami az autójához jó és két új kulcsot amivel a zárat tudja működtetni. Ez a két kulcs viszont el fog térni a gyáritól és nem fogja tudni indítani az autót vele, mert más a kulcskódja mint a gyárinak.

Eredeti Toyota járműtartozékot szeretnék vásárolni.

Gumiabroncsot, téli szerelt kereket szeretnék vásárolni. Hol tehetem ezt meg ?

Nyári, téli, 4 évszakos gumiabroncsok valamint komplett "gyári" téli szerelt kerék szettek vásárlása is lehetséges márkakereskedéseinkben ahol a részletes kínálatról, elérhetőségekről és árakról is részletes tájékoztatást kaphat. Kérjük forduljon bizalommal márkakereskedőinkhez!

Az alábbi linken megtalálhatja az Önhöz legközelebb eső hivatalos Toyota márkakereskedést/szervizt:
https://www.toyota.hu/forms/forms.json?tab=pane-dealer vagy https://www.toyota.hu/dealers/index.json

Milyen nem eredeti járműtartozékok érhetők el a kínálatban ?

Apple CarPlay* és Android Auto™, Miracast, Mirrorlink funkciók

Apple CarPlay* és Android Auto™ funkció mely gépkocsikban érhető el?

Apple CarPlay* és Android Auto™ csatlakoztatása.

A tükrözéshez gyári USB kábellel kell csatlakoztatni a telefont a fejegységhez (USB csatlakozóhoz) a Kezelési utasításban leírtak szerint.

Apple CarPlay* és Android Auto™ kompatibilis mobiltelefonok, alkalmazások.

Az Android Auto vagy az Apple CarPlay alkalmazások funkcionalitásával, tartalmával, illetve a kompatibilis mobiltelefonok listájával kapcsolatban kérjük, keresse mobiltelefon gyártóját!

Magyarországon ezen alkalmazások elérhetősége korlátozott lehet.

Miracast funkció.

A Miracast képernyőtükrözést biztosít a gépkocsi álló helyzetében. 2012 után gyártott windows 8.1 & android(4.2/4.3 verziótól) mobilokkal, iPhon-val nem működik. Android telefon esetén, amennyiben támogatja, akkor a „screen mirroring" funkció a beállítások menüben érhető el. Windows softveres készülékeknél: "add a wireless display" opció választása szükséges. A csatlakoztatás Módja: WIFI DIRECT

Mirrorlink funkció.

A kompatibilis mobiltelefonok listáját a mirrorlink.com/phones oldalon találhatja meg. Ennél a szabványnál csak bizonyos alkalmazások tükrözhetők a gépjármű kijelzőjére, melynek listáját megtalálja a mirrorlink.com/apps oldalon.

A telefonra külön alkalmazást nem feltétlenül kell telepíteni a funkció működtetéséhez, csak a tükrözhető alkalmazásokat, amennyiben ezek nincsenek telepítve a telefonkészülékre (vannak azonban telefongyártók, melyek MirrorLink keretalkalmazást is kínálnak, erről a gyártó által kiadott információkban érdeklődjön). A tükrözéshez gyári USB kábellel kell csatlakoztatni a telefont a fejegységhez (USB csatlakozóhoz).

Térképadatbázis

Térkép adatbázis frissítés az ügyfélportálon.

2011-es gyártási évtől az ügyfélportálon is elvégezhető a térkép adatbázis frissítés. A megfelelő térképfrissítés letöltéséhez regisztrálnia kell gépjárművét a MyToyota fiókba. Ebben az esetben az e-Boltban csak az adott autóhoz tartozó termékek fognak megjelenni. A multimédiás egységet is szükséges regisztrálni az alábbiak szerint:

  1. Lépjen be a fiókjába a www.toyota.hu jobb felső sarkában levő mytoyota menüben ("Bejelentkezés"). Ha még nincs ilyen fiókja, kérjük regisztráljon előbb.
  2. Majd ugyanebben a legördülő menüben válassza ki a "Saját járművem" menüpontot
  3. Itt látnia kell a beregisztrált autóját
  4. Válassza ki a "Multimédia készülék regisztrálása" opciót
Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.

Három év ingyenes térkép adatbázis frissítés meghatározása új gépkocsi vásárlása esetén.

A három éves időszak a következő meghatározás szerint indul: az első GPS jel vételétől számított 200. km napja, tehát az autó átadása után azon a napon, amikor eléri a 200. km-t. A navigáció frissítés otthoni is elvégezhető az ügyfélportálon keresztül, ahhoz nem szükséges márkaszervízbe menni.

Térkép adatbázis frissítés márkaszervizben.

MyT - csatlakoztatott szolgáltatások

Mi az a Csatlakoztatott Szolgáltatások?

A Toyota Csatlakoztatott Szolgáltatások segítségével állandóan kapcsolatban lehet Toyotájával. Az autókba beszetrelt telematikai egység segítségével mely magában foglal egy GPS és egy GSM egységet is számos kényelmi és biztonsági szolgáltatást tud ígénybe venni.

Hogyan működik a MyT alkalmazás?

MyT multimédiás rendszer regisztráció - Online funkció.

A multimédiás rendszer regisztrációs műveletet csak gyári navigációs fejegységgel ellátott multimédiás rendszerrel lehetséges elvégezni.

A navigáció nélkül fejegység esetén a regisztráció nem lehetséges és Online funkció sem érhető el.

Amennyiben van gyári navigációs fejegység a gépkocsiban, úgy az alábbiak szerint tudja azt regisztrálni:
A multimédiás egységet regisztráció az Ügyfélportálon.
A következőt kell tenni:
  1. Lépjen be a fiókjába a toyota.hu jobb felső sarkában levő mytoyota menüben ("Bejelentkezés")
  2. Majd ugyanebben a legördülő menüben válassza a "Saját járművem" menüpontot
  3. Itt látnia kell a beregisztrált autót
  4. Válassza a "Multimédia készülék regisztrálása" opciót
Ezután kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a regisztrációhoz.

MyT alkalmazás letöltése mobiltelefonra.

Az alkalmazás mobiltelefon áruházában tölthető le. Googel Playben vagy az App storeban.

„AZ ÉN TOYOTÁM” oldal használata asztali gépen.

A fiókját a www.toyota.hu honlapon is elérheti a található jobb felső sarokban "Az Én Toyotám" menüpontban.

Garancia

Mire vonatkozik és milyen feltételei vannak a Toyota gyári garanciának?

A gyártói garancia három területre bontható:

  1. Alap garancia
    Teljes körű 3 év / 100 000 km (amelyik előbb bekövetkezik) gyártói alapgaranciát biztosítunk a gépkocsira (a kopó / forgó alkatrészek kivételével). A jótállás vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra.
  2. Garancia fényezésre
    Felületi korrózió és bármely fényezett fém karosszériaelemen fellépő fényezési problémák esetén, amennyiben ezek anyaghibára, gyártási hiányosságra vezethetők vissza, a Toyota 3 év garanciát vállal, függetlenül a megtett kilométerek számától (a pick-up platók kivételével, amelyekre 1 éves garancia vonatkozik).
  3. Garancia átrozsdásodásra
    A garancia a karosszéria 12 éven belüli átrozsdásodására (amikor a karosszéria belülről kifelé átlyukad) vonatkozik a megtett kilométerek számától függetlenül (haszongépjárművek esetében 6 év, a pick-up platók esetében 3 év garancia érvényes), amennyiben ez anyaghibára vagy gyártási hiányosságokra vezethető vissza.

Megj.:
A „karosszéria” elnevezés vonatkozik minden fémből készült, fényezett, eredeti Toyota karosszériaelemre, ideértve a motorháztetőt, az ajtókat, a csomagtérajtót és a padlólemezt, de nem tartoznak ide a karosszériára rögzített elemek, pl. díszlécek, ütközők, zsanérok valamint a festett futómű és alváz elemek.

A hatályos jótállási feltételekről kérjük, minden esetben tájékozódjon a gépkocsihoz adott "Szerviz és garancia" füzetben.

A jótállás feltételei:

  • A járműnek részt kell vennie a gyártó által előírt periódikus karbantartásokon. Ennek elmulasztása érvénytelenítheti a garanciát a karbantartást vagy ellenőrzést igénylő részeket érintő esetekben.
  • A tulajdonos felelős azért, hogy a megfelelő dokumentumok a fent említett karbantartásokról rendelkezésre álljanak.
  • Garanciális javítást igénylő meghibásodás esetében a járművet haladéktalanul el kell juttatni egy hivatalos Toyota márkaszervizbe. Erre az eredeti hibából eredő további meghibásodások, és így további költséges javítások elkerülése miatt van szükség.

Mire vonatkozik a gyári hibrid garancia?

A hibrid komponensek (csak és kizárólag: nagyfeszültségű akkumulátor, nagyfeszültségű akkumulátor vezérlőegysége, hibrid jármű központi vezérlőegység, hibrid inverter és konverter egység) esetében a garancia vonatkozik minden olyan meghibásodásra, amely normál üzemeltetési feltételek mellett következik be, és visszavezethető valamely alkatrész gyártási hibájára vagy szerelési hiányosságra. A garancia 5 éves időszakra vagy 100 000 km-re érvényes, amelynél mindig a korábban bekövetkező a meghatározó.

A Toyota gépkocsihoz vásárolt gyári tartozékra milyen garancia vonatkozik?

Az új gépkocsi átadása előtt a márkaszervizben beszerelt eredeti Toyota járműtartozékokra (pl. parkolássegítő rendszerek, gyári riasztó rendszerek, stb.) a gépkocsi gyártói alapgaranciájával megegyező tartamú - 3 év vagy 100 000 km (amelyik előbb bekövetkezik) - garancia érvényes, amennyiben a meghibásodás valamilyen gyártási hiba következménye.

Márkaszervizben vásárolt gyári Toyota alkatrészekre, tartozékokra milyen garancia érvényes?

A hatályos jogszabályok alapján biztosítjuk a vonatkozó jótállási kötelezettséget.

A gumiabroncsokra is vonatkozik a jótállás?

A gumiabroncsokra külön szerződés alapján a gumiabroncsgyártó cég vállalja a garanciát. A részletekért keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét.

Abban az esetben ha a gépkocsiba utólag kerül beszerelésre nem gyári alkatrész, tartozék (pl. rablásgátló, váltózár) vagy a jármű átalakításra kerül az befolyásolja a garanciát?

Alapvetően a nem gyári alkatrész beépítés, átalakítás nem befolyásolja a gyári garanciát (az továbbra is érvényes marad) mindazonáltal, ha az utólagos beavatkozással / átalakítással összefüggésbe hozható meghibásodás következik be (beépített, nem gyári komponens vagy annak beszererlése miatt valamelyik gyári alkatrész meghibásodik) akkor az adott gyári alkatrész garanciális javítás elutasításra kerülhet.

Mire nem vonatkozik a garancia?

Nem terjed ki a jótállás az alábbiakra:

  • Szokásos mértékű kopás és elhasználódás
  • Nagyfeszültségű (hibrid) akkumulátor teljesítmény-csökkenés
  • arbantartási költségek

Nem érvényes a garancia:

  • abban az esetben, ha a kilométerórát átállították, illetve illetéktelenül kicserélték, és pontos kilométeróra-állást nem lehet megállapítani. - bontandó vagy totálkáros járművekre
  • bontandó vagy totálkáros járművekre
  • következmánykárokra
  • külső körülmények bármelyike által előidézett közvetlen vagy közvetett károkra vagy hibákra.

Megszűnik a garancia ha nem vagy nem időben kerül végrehajtásra a kötelező karbantartás?

A Toyota jótállási feltételi értelmében Önnek biztosítania kell, hogy járműve részt vegyen a gyártó által előírt karbantartásokon és be kell tartania a használati útmutatóban foglalt utasításokat. Amennyiben ennek nem tesz eleget, az érvénytelenítheti a karbantartással kapcsolatos tételek jótállását.

Mire vonatkozik az ExtraCare, milyen feltételek mellett vásárolhatok kiegészítő garanciát?

A Toyota ExtraCare csak és kizárólag a szerződés mellékleteként átadott ExtraCare füzetben felsorolt alkatrészek váratlan meghibásodására vonatkozik és az ott részletezett feltételek mellett érvényes.

Ismerje meg a Toyota ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken: https://www.toyota.hu/aftersales/extra_garancia vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.

Mire vonatkozik a Hibrid Akkumulátor ExtraCare, milyen feltételek mellett vásárolhatok kiegészítő garanciát?

A Toyota Hibrid Akkumulátor ExtraCare csak és kizárólag a nagyfeszültségű (hibrid) meghajtó akkumulátor váratlan meghibásodására vonatkozik a Hibrid Állapotellenőrzés során átadásra kerülő szerződésben részletezett feltételek mellett. A fedezet a szerződéskötést (sikeres állapotellenőrzés) követően 1 évig / 15 000 km-ig érvényes (amelyik előbb bekövetkezik) és jelen kiegészítő garancia a gépkocsi legfeljebb 10 éves koráig igényelhető (jármű bázisgarancia kezdettől számítva).

A szerződés folyamatos fenntartásához kérjük végeztesse el az állapotellenőrzéssel együtt a kötelező periódikus karbantartásokat is!

Ismerje meg a Hibrid Akkumulátor ExtraCare garancia szolgáltatási csomagunkat az alábbi linken:
https://www.toyota.hu/service-and-accessories/service-and-maintenance/hybrid-service vagy keresse fel hivatalos Toyota márkakereskedését vagy márkaszervizét a részletek ügyében.

Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat

Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat részletei, feltételei.

Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat elérhetősége?

A Toyota Eurocare az alábbi telefonszámokon érhető el:
  • Magyarországról: 06-80-201-294
  • külföldről: +36-1-458-44-46*

* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”.
Az elérhetőségek megtalálhatók a gépkocsi (bal hátsó) oldalablakán egy matricán, illetve a Kezelési kézikönyv mellett a Eurocare füzetben.

Covid-védelem

Hogy garantálják a védelmemet, ha meglátogatok egy kereskedést?

Nyitva tartanak-e a kereskedések a járvány ideje alatt?

A 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján szervizeink az egészségügyi előírások szigorú betartásával továbbra is működhetnek. Az alkatrész – és tartozékellátás zavartalan, szervizeink megszokott nyitvatartással fogadják ügyfeleinket. Továbbra is készséggel állunk rendelkezésére az alábbi szolgáltatásokkal:

  • javítási és karbantartási munkák,
  • karosszéria javítás,
  • szezonális gumicsere.

A nyitvatartási idővel kapcsolatban kérjük érdeklődjön márkaszervizeinkben!

Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.

Folyik-e privát ügyfél részére történő értékesítés a járvány ideje alatt?

Szalonjainkban értékesítő kollégáink elérhetőek és a 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendelet alapján, fokozott óvintézkedések betartásával folytatják a munkavégzés, a hivatásbeli kötelezettség, a gazdasági, mezőgazdasági és erdészeti tevékenység elvégzéséhez nélkülözhetetlen járművek értékesítési tevékenységét.

Emellett természetesen telefonon és az Online Toyota Autószalon segítségével is készségesen állnak ügyfeleink rendelkezésére, amivel az új vagy használt gépkocsik kiválasztására és megrendelésére akár otthonról is lehetőség van.

*Az Apple CarPlay az Apple Inc. bejegyzett védjegye.