Akciók Tesztvezetés Márkakereskedő keresése Állítsa össze a saját autóját!

Továbbra is a Toyota a legértékesebb autóipari márka

Az Interbrand által nemrégiben közzétett Global Brands 2012 felmérésben újra a Toyota bizonyult a legértékesebb autóipari márkának. Az idei felmérés során az Interbrand 9 százalékkal magasabbra értékelte a Toyotát, így a márka az összes iparágra vonatkozó Top 10 listára is felkerült.

Az Interbrand véleménye szerint a Toyota sikere jelentős mértékben köszönhető a vásárlók márkahűségének, valamint a Toyota Priushoz hasonló környezetbarát modellek széles kínálatának(1) és annak, hogy a márka egyre vonzóbbnak számít a fiatalabb vásárlók szemében.

Mindezek eredményeképpen a Toyota nemcsak első helyre került az autóipari márkák listáján, hanem – 9 százalékos erősödésével és több mint 30 milliárd dolláros értékével – az összes iparágra vonatkozó exkluzív felmérésben is a tizedik helyet vívta ki magának.

Idén júniusban a Toyota immár a második egymást követő évben végzett első helyen a Best Global Green Brand felmérésen. Az Interbrand kiemelte: a vállalat sikerének kulcsa, hogy a Toyota igazgatósága folyamatosan, elsődleges célként tekint a fenntarthatóságra.

A Best Global Brands felmérés készítése során az Interbrand az egyes márkák folyamatos befektetéseit és menedzsmentjét vizsgálta. Az értékelés során azt is figyelembe vették, hogy az adott márka hányféle módon kapcsolódik a társadalomhoz, és milyen értékeket teremt.

A Toyota 2012-es Fenntarthatósági Jelentése a következő honlapon olvasható: http://toyota.eu/sustainability/

Az Interbrand Best Global Brands 2012 jelentése a következő honlapon olvasható: http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012.aspx

Az Interbrand Best Global Green Brands 2012 jelentése a következő honlapon olvasható: http://www.interbrand.com/Libraries/Press_Release/2012_BGGB_Press_Release_Final.sflb.ashx

(1)A Toyota európai full hybrid modellkínálata: Toyota Yaris Hybrid, Toyota Auris Hybrid, Toyota Prius, Toyota Prius+, és Toyota Prius Plug-in Hybrid. Ezekről az autókról a következő honlapon találhatók fotók: http://bit.ly/R9Bq9N

A Toyota Motor Europe NV/SA (TME) felügyeli a Toyota és a Lexus járműveinek, alkatrészeinek és kiegészítőinek teljes körű forgalmazását és marketing-tevékenységét, valamint irányítja a Toyota európai gyártó és tervezői tevékenységeit. Európában mintegy 94.000 ember áll – közvetlenül vagy közvetve – a Toyota alkalmazásában, s a vállalat 1990 óta több mint 7 milliárd eurót fordított európai befektetéseire. A Toyota európai tevékenységeit 30 Nemzeti Marketing és Kereskedelmi Vállalatból álló hálózat támogatja 56 országban, összesen mintegy 3.000 értékesítési ponttal és kilenc gyártóüzemmel. 2011-ben a Toyota 822.386 Toyota és Lexus modellt értékesített Európában. További információkért látogasson el a www.toyota.eu honlapra

További információ:
Toyota Motor Hungary
Varga Péter T +36 23 885 118 M +36 20 480 1828 peter.varga@toyota.hu
Krajcsovits Sándor T +36 23 885 112 M +36 20 980 4118 sandor.krajcsovits@toyota.hu
Holland Éva T +36 23 885 114 M +36 20 328 9745 eva.holland@toyota.hu
E-Jogi nyilatkozatunk

Honlapunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk Önnek.
ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT